Endless change : campaña de comunicación para la marca Northweek Sunglasses
Sánchez Quesada, Marina
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 85 pag.
Abstract: Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'un pla estratègic de comunicació per la marca Northweek, dedicada a la fabricació d'ulleres de sol. Aquesta proposta destaca tres fases: una investigació (mercat, competència, marca), una fase estratègica que defineix el posicionament de marca i el concepte de comunicació a desenvolupar, i finalment, una fase tàctica que desplega el pla d'accions a dur a terme.
Abstract: Este proyecto final de grado consiste en la creación de un plan estratégico de comunicación para la marca Northweek, dedicada a la fabricación de gafas de sol. Esta propuesta destaca tres fases: una investigación (mercado, competencia, marca), una fase estratégica que define el posicionamiento de marca y concepto de comunicación a desarrollar y, finalmente, una fase táctica que despliega el plan de acciones a llevar a cabo.
Abstract: This final degree project consists on the creation of a strategic communication plan for the Northweek brand, dedicated to the sunglasses manufacture. This proposal highlights three phases: an investigation (market, competence, brand) a strategic research that defines brand positioning and the concept of communication to be developed, and finally, a tactical phase that unfolds the plan of actions to be carried out.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Comunicació Audiovisual [2501928]
Study plan: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Subject: Publicitat ; Marqueting ; Moda ; Pla de Comunicació ; Northweek



85 p, 18.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2018-10-17, last modified 2018-10-20



   Favorit i Compartir