Les xarxes socials com a eina per potenciar un projecte musical. Aplicació de cas pràctic : Cronopios
Palomar Magrins, Jaume
Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2018
Descripció: 138 pag.
Resum: Les xarxes socials són una eina molt potent a l'actualitat per tirar endavant qualsevol projecte i difondre el seu contingut. La tasca de gestionar aquests canals la realitzem els professionals de la comunicació, concretament els Community Manager. En aquest projecte, hem estudiat com gestionar aquesta eina de comunicació i l'hem aplciat a un cas pràctic musical, món on les xarxes socials tenen un gran efecte. El cas del nostre projecte és la banda 'Cronopios'.
Resum: Las redes socials son una herramienta muy potente en la actualidad para sacar adelante cualquier proyecto y difundir su contenido. El trabajo de gestionar estos canales lo realizamos los profesionales de la comunicación, concretamente los Community Manager. En este proyecto, hemos estudiado cómo gestionar esta herramienta y lo hemos aplicado en un caso práctico musical, mundo en el que las redes sociales tienen un gran efecto. El caso de nuestro proyecto es la banda 'Cronopios'.
Resum: Currently, social networks are a very powerful tool to do any project and to disseminate its contents. This work of managing these channels is done by communication professionals, specifically Community Manager. In this project, we have studied how to manage this tool and we have applied to a practical musical case, because social networks are very important for any musical project. We have studied the case of 'Cronopios' band.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Màrqueting personal ; Facebook ; Instagram (Firma) ; Twitter



138 p, 8.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-11-19, darrera modificació el 2020-02-08



   Favorit i Compartir