dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Títol variant: |
Creación de un medio : Cultura en rama |
Títol variant: |
Creation of a media : Cultura en rama |
Data: |
2018 |
Descripció: |
59 pag. |
Resum: |
"Cultura en Rama" sorgeix de la inquietud de 3 persones per la cultura i el neguit per explicar-la. D'aquesta manera, presentem el projecte d'un pla empresarial amb totes les dades necessàries per a muntar una empresa amb les següents característiques: un portal web centrat en cultura popular (cinema, sèries, música, teatre, literatura, etc. ) pensat per a un públic jove. Un projecte que, creiem, resultarà atractiu per als joves, que disposaran d'un portal on trobaran tota la informació relacionada amb la cultura que busquin. |
Resum: |
"Cultura en Rama" surge de la inquietud de 3 personas por la cultura y la desazón para explicarla. De este modo, presentamos el proyecto de un plan empresarial con todos los datos necesarios para montar una empresa con las siguientes características: un portal web centrado en cultura popular (cine, series, música, teatro, literatura, etc. ) pensado para un público joven. Un proyecto que, creemos, resultará atractivo para los jóvenes, que dispondrán de un portal donde encontrarán toda la información relacionada con la cultura que busquen. |
Resum: |
"Cultura en Rama" arises of the restlessness of 3 people for the culture and the discomfort to explain it. In this way, we present the project of a business plan with all the necessary data to mount a company with the following characteristic: a web portal centred in popular cultura (cinema, series, music, theatre, literature, etc. ) thought for a young audience. A project that, we believe, will result attractive for the public, which will have a portal where they will find all the information related with the culture that they're looking for. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Periodisme [2501933] |
Pla d'estudis: |
Grau en Periodisme [971] |
Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Empreses ;
Planificació ;
Comunicació en organitzacions ;
Cultura popular ;
Internet |