Creació d'un mitjà : Cultura en rama
Díaz Arasanz, Adriana
Makanga Jiménez, Aïcha
Martínez Vallejo, Alba
Maldonado López, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creación de un medio : Cultura en rama
Títol variant: Creation of a media : Cultura en rama
Data: 2018
Descripció: 59 pag.
Resum: "Cultura en Rama" sorgeix de la inquietud de 3 persones per la cultura i el neguit per explicar-la. D'aquesta manera, presentem el projecte d'un pla empresarial amb totes les dades necessàries per a muntar una empresa amb les següents característiques: un portal web centrat en cultura popular (cinema, sèries, música, teatre, literatura, etc. ) pensat per a un públic jove. Un projecte que, creiem, resultarà atractiu per als joves, que disposaran d'un portal on trobaran tota la informació relacionada amb la cultura que busquin.
Resum: "Cultura en Rama" surge de la inquietud de 3 personas por la cultura y la desazón para explicarla. De este modo, presentamos el proyecto de un plan empresarial con todos los datos necesarios para montar una empresa con las siguientes características: un portal web centrado en cultura popular (cine, series, música, teatro, literatura, etc. ) pensado para un público joven. Un proyecto que, creemos, resultará atractivo para los jóvenes, que dispondrán de un portal donde encontrarán toda la información relacionada con la cultura que busquen.
Resum: "Cultura en Rama" arises of the restlessness of 3 people for the culture and the discomfort to explain it. In this way, we present the project of a business plan with all the necessary data to mount a company with the following characteristic: a web portal centred in popular cultura (cinema, series, music, theatre, literature, etc. ) thought for a young audience. A project that, we believe, will result attractive for the public, which will have a portal where they will find all the information related with the culture that they're looking for.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Empreses ; Planificació ; Comunicació en organitzacions ; Cultura popular ; Internet



59 p, 8.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2018-11-27, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir