Aplicació de suport a les programacions i l'avaluació competencial a l'ESO
Medina Marcos, Oriol
Musach Pi, Ramón, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Application of support to the programming and the competency evaluation in ESO
Títol variant: Aplicación de soporte a las programaciones y las evaluaciones competenciales en la ESO
Data: 2019-02-11
Resum: Fins fa poc mes de quatre anys, l'ESO a Catalunya funcionava amb un sistema en que el currículum vigent proposava una formació en la que es prioritzava els continguts i les notes numèriques per sobre de les competències, durant els quatre cursos de l'ESO. Actualment, aquest model ha estat substituït per un de nou que proposa una planificació i avaluació per competències, assegurant un millor aprenentatge de l'alumne i una millor avaluació per part del professorat. Aquest canvi de model es molt recent i els equips docents dels instituts s'estan adaptant al canvi. Aquest treball té com a principal objectiu el desenvolupament d'una aplicació que doni suport a les planificacions dels cursos d'un any acadèmic en un institut, contemplant aquest model curricular. L'aplicació mostrarà una visió detallada de les competències que es treballaran en cada departament.
Resum: Until about four years ago, secondary education in Catalonia worked with a system in which the active model proposed a formation which was prioritized contents and numeric marks above the competencies during the four school years. Currently, this model has been replaced by a new one that proposes planification and evaluation by competencies, securing a better learning for the alumni and a better evaluation from the teachers. This change of model is very recent and the docent staff in secondary schools are adapting to change. This project's main objective is developing a support application that allows to planify the courses of an academic year in schools, contemplating this curricular model. The application will show a detailed vision of the competencies that will be worked on in each department.
Resum: Hasta hace poco más de cuatro años, la ESO de Cataluña funcionaba con un sistema en el que el currículum vigente proponía una formación en la que se priorizaba los contenidos y las notas numéricas por encima de las competencias, durante los cuatro cursos de la ESO. Actualmente, este modelo ha estado sustituido por uno de nuevo que propone una planificación y evaluación por competencias, asegurando un mejor aprendizaje del alumno y una mejor evaluación por parte del profesorado. Este cambio de modelo es muy reciente y los equipos docentes de los institutos se están adaptando al cambio. Este trabajo tiene como principal objetivo el desarrollo de una aplicación que de soporte a las planificaciones de los cursos de una año académico en un instituto, contemplando este modelo curricular. La aplicación mostrará una visión detallada de la competencias que trabaja cada departamento.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Tecnologies de la Informació
Matèria: ESO ; Institut ; Competències ; Aplicació de suport ; PHP ; Bootstrap ; Jquery ; Instituto ; Competencias ; Aplicación de soporte ; High school ; Competencies ; Support application



11 p, 901.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2019-03-13, darrera modificació el 2020-10-31



   Favorit i Compartir