ed.
ed.
Publicación: |
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Univeristat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Univeristat de València. Servei de Publicacions, 2003 |
Descripción: |
330 pag. |
Ayudas: |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2001-SGR-00165
|
Nota: |
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La segona edició, corresponent al bienni 2001‒2002, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill, el Gremi de Publicitat de Catalunya, l'Institut d'Estudis Catalans i l'Oficina de Justificació de la Difusió (OJD). |
Nota: |
En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 2001-2004 (Referència de concessió 2001 SGR-00165). |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Colección: |
Aldea Global, Documents; 1 |
Documento: |
Llibre |
Materia: |
Comunicació ;
Catalunya ;
Premsa ;
Ràdio ;
Televisió ;
Publicitat ;
Cinema ;
Grups de comunicació ;
Llibre ;
Música ;
Videojocs ;
Telecomunicacions ;
Comunicació local ;
Polítiques de Comunicació ;
Llengua ;
Comunicació empresarial ;
Ètica i dret a la informació ;
Societat de la informació ;
Espai català de comunicació ;
Comunicació política ;
Tesis doctorals en comunicació ;
Recerca ;
Estudis universitaris de comunicació ;
Mitjans de Comunicació ;
Cultura ;
Informació ;
Tecnologia |
ISBN: |
84-490-238-4 |