Creences de professors i alumnes sobre la creativitat literària
Martí Soteras, Montserrat
Fontich Vicens, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2019
Descripció: 79 p.
Resum: Aquest treball d'investigació-acció sorgeix a partir d'una seqüència didàctica basada en una tasca de reescriptura de textos que van dur a terme els alumnes de 2n d'ESO de l'Institut Llobregat de Sallent. A partir de l'anàlisi de les plantilles d'autoavaluació i de coavaluació; de les transcripcions de diferents grups de discussió que es van organitzar amb professors i alumnes del centre; i de diverses enquestes, intenta fer aflorar les creences, les teories implícites, que els aprenents i els docents tenen al voltant de la creativitat literària (o de l'escriptura creativa). El treball també analitza les transcripcions de tres entrevistes fetes a professionals externs al món de l'educació que afirmen que la creativitat ha estat una de les claus del seu èxit laboral.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació: Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: masterThesis
Matèria: Escriptura creativa ; Creació literària, artística, etc ; Pensament creatiu ; Creativitat -- Aspectes socials ; Imaginació ; Imaginari ; Ideologia i literatura ; Redacció (Literatura) ; Anàlisi del discurs literari ; Literatura--Estètica ; Creativitat (Educació) ; Autoconcepte ; Metacognició ; Contes populars ; Comunicació escrita ; Creativitat en els joves ; Adolescents i identitat ; Mestres i alumnes -- Educació secundària obligatòria ; Psicologia

adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/358635


Adreça original
79 p, 2.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, Treballs de fi de màster

 Registre creat el 2019-07-16, darrera modificació el 2020-09-23



   Favorit i Compartir