| Home > Research literature > Dissertations > Creences de professors i alumnes sobre la creativitat literària |
| Date: | 2019 |
| Description: | 79 p. |
| Abstract: | Aquest treball d'investigació-acció sorgeix a partir d'una seqüència didàctica basada en una tasca de reescriptura de textos que van dur a terme els alumnes de 2n d'ESO de l'Institut Llobregat de Sallent. A partir de l'anàlisi de les plantilles d'autoavaluació i de coavaluació; de les transcripcions de diferents grups de discussió que es van organitzar amb professors i alumnes del centre; i de diverses enquestes, intenta fer aflorar les creences, les teories implícites, que els aprenents i els docents tenen al voltant de la creativitat literària (o de l'escriptura creativa). El treball també analitza les transcripcions de tres entrevistes fetes a professionals externs al món de l'educació que afirmen que la creativitat ha estat una de les claus del seu èxit laboral. |
| Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. |
| Language: | Català |
| Series: | Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
| Document: | Treball de fi de postgrau |
| Subject: | Escriptura creativa ; Creació literària, artística, etc ; Pensament creatiu ; Creativitat -- Aspectes socials ; Imaginació ; Imaginari ; Ideologia i literatura ; Redacció (Literatura) ; Anàlisi del discurs literari ; Literatura--Estètica ; Creativitat (Educació) ; Autoconcepte ; Metacognició ; Contes populars ; Comunicació escrita ; Creativitat en els joves ; Adolescents i identitat ; Mestres i alumnes -- Educació secundària obligatòria ; Psicologia |
79 p, 3.0 MB |