Study Abroad Programs : the cure-all medicine of instructed second language acquisition?
Ferrer i Salamaña, Ester
Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2019
Descripció: 34 pag.
Resum: Study Abroad (SA) programs have become increasingly popular in recent years, especially due to the belief of them being an elixir of language learning. Since previous research has reported mixed findings, this study aims to examine which aspects of language learning benefit from SA and how far. For this study, a revision of part of the literature about SA is carried through. SA is not only shaped by different factors, such as students' motivation and interaction but also influences a) language learning, b) individual differences and c) intercultural communication. A proposal for the improvement of SA programs is also presented.
Resum: Els programes d'estudi a l'estranger han guanyat popularitat en els darrers anys, sobretot per la idea que són el millor remei per l'aprenentatge de llengües. Com que les conclusions d'estudis interiors divergeixen, aquest estudi pretén analitzar quins aspectes milloren i en quina mesura després d'un programa com aquest. Part de la recerca publicada en aquesta àrea s'ha analitzat per l'estudi. Factors com la motivació i la interacció dels estudiants influencien els programes d'estudi a l'estranger, que també tenen un efecte sobre l'aprenentatge de llengües, els factors individuals i la comunicació intercultural dels estudiants. També es presenta una proposta de millora.
Resum: Los programas de estudio en el extranjero han ganado popularidad en los últimos años, especialmente debido a la idea que son una receta mágica para el aprendizaje de lenguas. Teniendo en cuenta literatura previa, dónde aparecen diferencias en opiniones, este estudio pretende evaluar qué aspectos mejoran y hasta qué punto después de un programa como este. Factores como la motivación y la interacción de los estudiantes son clave para los programas de estudio en el extranjero, que a su turno influencian el aprendizaje de lenguas, las diferencias individuales y la comunicación intercultural. También se presenta una propuesta de mejora.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès.
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: ISLA ; Study Abroad ; Language learning ; Individual differences ; Programas de estudio en el extranjero ; Aprendizaje de lenguas ; Diferencias individuales ; Programes d'estudi a l'estranger ; Aprenentatge de llengües ; Factors individuals



34 p, 199.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2019-07-19, darrera modificació el 2019-10-02



   Favorit i Compartir