Análisis sobre el éxito en la Industria Musical española del siglo XXI
Baño Pérez, Clara del
Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Anàlisi sobre l'èxit en la Indústria Musical espanyola del segle XXI
Additional title: Analysis of success in the 21st Century Spanish Music Industry
Date: 2019
Description: 114 pag.
Abstract: Aparentment la música, com qualsevol producte que sorgeixi de les conegudes com a "indústries culturals", està subjecta a la subjectivitat de les audiències, és a dir: la reacció que el públic pugui tenir davant un artista musical és imprevisible independentment dels diners que s'inverteixi en seva estratègia de comunicació. Tot dins de la indústria musical és relatiu. En aquest sentit, el present estudi pretén conèixer i aclarir si dins de tota aquesta relativitat que engloba l'univers de la música hi ha un perfil d'artista musical que ajudi a la consecució de l'èxit.
Abstract: Aparentemente la música, como cualquier producto que surja de las conocidas como "industrias culturales", está sujeta a la subjetividad de las audiencias, es decir: la reacción que el público pueda tener ante un artista musical es imprevisible independientemente del dinero que se invierta en su estrategia de comunicación. Todo dentro de la industria musical es relativo. En este sentido, el presente estudio pretende conocer y aclarar si dentro de toda esa relatividad que engloba el universo de la música existe un perfil de artista musical que ayude a la consecución del éxito.
Abstract: Apparently, music, like any product that arises from the so-called "cultural industries", is subject to the subjectivity of audiences, that is: the reaction that the public may have before a musical artist is unpredictable regardless of the money that is invested in Your communication strategy Everything within the music industry is relative. In this sense, the present study seeks to know and clarify whether within all this relativity that encompasses the universe of music there is a profile of musical artist that helps the achievement of success.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà.
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Música Indústria i comerç ; Companyies discogràfiques ; Música ; Músics



114 p, 2.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2019-10-03, last modified 2019-12-21



   Favorit i Compartir