La representación de los seniors en la publicidad española actual
Florit Ferrer, Neus
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La representació dels sèniors en la publicitat espanyola actual
Additional title: The representation of seniors in current Spanish advertising
Date: 2019
Description: 154 pag.
Abstract: Els sèniors són un target amb molt potencial, ja que conformen un gran gruix de la societat espanyola, la seva esperança de vida és elevada i disposen de salut, poder adquisitiu i temps lliure per consumir. Malgrat això, tenen molt poca representació publicitària i aquesta segueix els estereotips associats a vellesa. El present estudi pretén analitzar per què existeix discriminació cap a aquest segment tant per part de la societat com de la publicitat.
Abstract: Los seniors son un target con mucho potencial, puesto que son un grupo con mucho peso demográfico, su esperanza de vida es elevada y disponen de salud, poder adquisitivo y tiempo libre para consumir. No obstante, tienen poca representación publicitaria y esta sigue los estereotipos asociados a vejez. Este estudio pretende analizar por qué existe discriminación hacia este colectivo tanto por parte de la sociedad como de la publicidad.
Abstract: Seniors are a target with a lot of potential, since they are a group with a lot of demographic weight, their life expectancy is high and they have health, purchasing power and free time to consume. However, they have little advertising representation and this one follows the stereotypes associated with old age. This study aims to analyse why there is discrimination against this group both by society and advertising.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Publicitat ; Persones grans ; Estereotip (Psicologia) ; Mitjans de comunicació de massa



154 p, 7.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2019-10-07, last modified 2022-12-16



   Favorit i Compartir