La publicitat que fa brillar estrelles : campanya per donar a conèixer un músic emergent
Mateo Álvarez, Judith
Colomer Miralbell, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Additional title: |
La publicidad que hace brillar estrellas : campaña para dar a conocer un músico emergente |
Additional title: |
The advertising that makes stars shine : campaign to promote an emerging musician |
Date: |
2019 |
Description: |
183 pag. |
Abstract: |
Aquest projecte pretén, a partir de les mateixes tècniques publicitàries utilitzades per agències creatives, donar a conèixer un músic emergent amb una campanya creativa de baix pressupost, fer-lo créixer com artista i fer que la seva música arribi a un públic més nombrós. |
Abstract: |
Este proyecto pretende, a partir de las mismas técnicas publicitarias usadas por agencias creativas, dar a conocer a un músico emergente con una campaña creativa de bajo presupuesto, hacerlo crecer como artista y hacer llegar su música a un público más numeroso. |
Abstract: |
This project aims to, using the same tecniques as in creative agencies, promote an emerging musician with a low budget creative campaign, make him grow as an artist and make his music reach a larger audience. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Publicitat ;
Comunicació ;
Música |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2019-10-16, last modified 2022-05-01