Moda y comunicación : storytelling y redes sociales en Chanel
Echenouili Ghailan, Hajar
Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Moda i comunicació : storytelling i xarxes socials a Chanel
Título variante: Fashion and communication : storytelling and social networks in Chanel
Fecha: 2019
Descripción: 79 pag.
Resumen: El present treball estudia les estratègies comunicatives i el storytelling que la marca Chanel fa servir a la xarxa. Per fer-ho, s'analitzen les publicacions de períodes temporals concrets en les seves xarxes socials (Instagram, Facebook i Twitter), concloent, entre altres coses, que existeix una estratègia poc definida. D'altra banda i com a marc teòric, s'estudia la moda com a eina de comunicació per a les persones, de tal manera que es pot observar la funció comunicativa de la moda al llarg de la història. És a dir, la moda com a expressió dels esdeveniments.
Resumen: El presente trabajo estudia las estrategias comunicativas y el storytelling que la marca Chanel usa en la red. Para ello, se analizan las publicaciones de períodos temporales concretos en sus redes sociales (Instagram, Facebook y Twitter), concluyendo, entre otras cosas, que existe una estrategia poco definida. Por otro lado y como marco teórico, se estudiará la moda como herramienta de comunicación para las personas, de modo que se puede observar la función comunicativa de la moda a lo largo de la historia. Es decir, la moda como expresión de los eventos.
Resumen: The present work studies the communicative strategies and storytelling that the Chanel brand uses in the network. To this end, the posts of specific time periods in its social networks (Instagram, Facebook and Twitter) are analyzed, concluding, among other things, that there is an undefined strategy. On the other hand and as a theoretical framework, fashion is studied as a communication tool for people, so that the communicative function of fashion can be observed throughout history. That is, fashion as an expression of historical and social events.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Titulación: Comunicació Audiovisual [2501928]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Materia: Moda ; Marques comercials ; Màrqueting ; Xarxes socials en línia ; Empreses ; Comunicació ; Narració (Retòrica) ; Chanel (Firma) ; Instagram (Firma) ; Facebook ; Twitter



79 p, 10.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2019-10-17, última modificación el 2019-11-08



   Favorit i Compartir