Genderless? Les competències de gènere dels i les estudiants del grau d'Educació Primària de la UAB
Gómez Mayoral, Mireia
Foradada Villar, Mireia, dir. (Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2019
Description: 56 pag.
Abstract: L'educació és una de les bases per canviar les estructures socials. Per tant, un dels mètodes per erradicar la disparitat de gènere és incorporar la perspectiva de gènere al currículum acadèmic (Xarxa Vives, 2017) i, sobretot, formar als i les estudiants del grau universitari d'Educació Primària amb competències de gènere (AQU, 2018), per tal d'aplicar-ho a la seva pràctica professional. Per tot això, aquest article investiga concretament si al grau d'Educació Primària de la UAB l'alumnat adquireix competències de gènere, a través de l'anàlisi d'un informe de seguiment i entrevistes a docents i estudiants.
Note: Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 4a Edició, curs 2018-2019
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Pedagogia [2500261]
Study plan: Grau en Pedagogia [1211]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Perspectiva de gènere ; Pedagogia feminista ; Coeducació ; Pedagogia queer ; Equitat



57 p, 1.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Bachelor's degree final projects award-winning
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Education Sciences. TFG

 Record created 2020-01-15, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir