Factores para la evaluación indirecta de la transferencia - FET
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2020 |
Resum: |
En los últimos años, la investigación del grupo EFI-GIPE, de la Universidad Autónoma de Barcelona, se ha centrado en evaluar la transferencia de la formación de forma indirecta (Pineda, Quesada, y Ciraso, 2011; Quesada, 2012). El recorrido realizado ha permitido crear el primer modelo de factores de la transferencia en el contexto español: el modelo FET de Factores para la Evaluación de la Transferencia. |
Nota: |
El Grupo EFI-GIPE desea agradecer en particular a quienes participaron en las diversas fases del proyecto. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Informe |
Matèria: |
Transferencia ;
Formación ;
Aprendizaje ;
Impacto ;
Organizaciones ;
Administración pública |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Eficàcia de la Formació (EFI)Documents de recerca >
Informes de projectes
Registre creat el 2020-03-05, darrera modificació el 2024-07-02