visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Una sesión innovadora de trabajo de laboratorio para enseñar proceso de datos : |
Data: | 1997 |
Resum: | An innovative reflection about measurement is proposed through Franck and Hertz experiment for second year University students. We present a sequence of laboratory work during which the students have the opportunity of deepening notions like dispersion, error and uncertainty, accuracy and precision, and some concepts of statistics. We describe how students are led to develop personal comments on their own results. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Anàlisi estadístic de dades ; Medició i procés de dades ; Vapor de mercuri ; Energia atòmica ; Nivells d'energia ; Errors sistemàtics ; Errors aleatoris ; Mitja ; Mitjana ; Moda ; Desviació estàndar ; Distribució de Gauss ; Mostra ; Població ; Interval de seguretat ; Histograma de mesures ; Precisió/exactitud ; Franck i Hertz |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 15 n. 3 (1997) p. 423-429, ISSN 2174-6486 |
8 p, 316.2 KB |