Improving 7th grade students' collaborative skills : exploratory talk in the EFL Classroom
Castillo Rebollo, Lidia
Simon Auerbach, Jill, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials

Date: Juny 2020
Description: 74 pag.
Abstract: This paper provides an innovation project which aim is to improve 7th grade students' collaborative skills in the EFL classroom. A wide range of materials and tools have been designed in order to develop learners' interactional abilities when discussing and working in small groups. More specifically, the project revolves around the concept of exploratory talk. The tasks have been created to help students and to assess their progress when expressing agreement or disagreement, respecting turns, challenging each other's' ideas, asking for clarifications, justifying their opinions and reaching common conclusions.
Abstract: El present treball ofereix un projecte d'innovació amb l'objectiu de millorar les habilitats col·laboratives dels estudiants de primer d'ESO a la classe d'anglès com a llengua estrangera. S'ha dissenyat una varietat d'activitats i eines per desenvolupar les capacitats interactives dels estudiants durant els debats i el treball en petits grups. Més específicament, el projecte se centra en el concepte de la parla explorativa. Les tasques s'han creat per ajudar als alumnes i per avaluar el seu progrés a l'hora de expressar acord o desacord, de respectar els torns de paraula, de qüestionar les idees dels altres, de demanar clarificacions, de justificar les seves opinions i de arribar a conclusions col·lectives com a grup.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Series: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: masterThesis
Subject: Anglès ; Educació secundària obligatòria ; Catalunya ; Interacció didàctica ; Aprenentatge actiu ; Treball de grup en educació ; Comunicació oral ; Competència comunicativa ; Anàlisi del discurs ; Anàlisi del diàleg ; Anàlisi de la conversa ; Collaborative work ; Exploratory talk ; Innovation project ; Interaction ; Group discussion ; EFL (English as a Foreign Language)



74 p, 2.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2020-07-26, last modified 2020-11-13



   Favorit i Compartir