Coteaching in Foreign Language Education (FLE). Contexts : perceptions of english student-teachers towards coteaching
Esgleyes Cadanet, Sandra
Escobar Urmeneta, Cristina, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials

Date: Juny 2020
Description: 36 pag.
Abstract: This Master's dissertation aims to explore the views of student-teachers towards coteaching. Coteaching is an emergent teaching initiative widely used in the current educational system, as a way to promote collaborative work and more inclusive classrooms. While this teaching approach has been extensively studied in some respects, little is known about student-teachers' views and preparedness to implement coteaching as well as the training they are offered during their studies. Therefore, this research project wants to find out about what student-teachers have to say about coteaching. Through an online survey, 28 student-teachers from a Catalan university, who experienced coteaching during their internship, have been asked to share their rational views and emotional perspectives on coteaching. Afterwards, a thematic analysis has been conducted to examine the student-teachers' answers. By the end of the article, in the chapter were conclusions are written, we see that the majority of participants in the questionnaire declare to have had a positive and enriching experience with coteaching. All in all, this research project offers a view of student-teachers' perspectives on coteaching towards inclusion and future professional development and improvement.
Abstract: Aquest treball té com a objectiu explorar la codocència des del punt de vista dels estudiants en pràctiques. La codocència és una iniciativa cada cop més utilitzada en el sistema educatiu actual com a eina per a promoure el treball cooperatiu i la inclusió. Tot i que aquesta pràctica docent s'ha estudiat àmpliament en alguns aspectes, hi ha molt poca informació sobre quina preparació tenen els estudiants en pràctiques en la codocència i la formació que se'ls ofereix per poder impartir-la. Així doncs, aquest projecte pretén descobrir què en pensen 28 estudiants en pràctiques d'una universitat catalana que han tingut experiència amb la codocència. A través d'una enquesta online se'ls ha demanat que expressin les idees racionals, així com també les percepcions emocionals que tenen envers la codocència. Posteriorment, s'ha dut a terme una anàlisi temàtica per tal d'examinar les respostes dels estudiants. Al final de l'article, on es presenten les conclusions, podem observar que la majoria de participants explica haver tingut una experiència molt positiva amb la codocència. En resum, aquest treball ofereix la visió que tenen un grup d'estudiants en pràctiques de la codocència com a eina cap a la inclusió i el desenvolupament i la millora professional.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Series: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: masterThesis
Subject: Educació secundària obligatòria ; Anglès ; Pràctiques pedagògiques ; Docència en equip ; Educació inclusiva ; Aprenentatge en equip en educació ; Estudiants de magisteri ; Formació ; Mestres ; Coteaching ; Student-teachers ; Secondary school ; Collaborative learning ; Inclusive education



36 p, 1.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2020-07-27, last modified 2020-11-13



   Favorit i Compartir