English as a foreign language : vocabulary acquisition in very young learners
Arregui Crespo, Anna
Pladevall Ballester, Elisabet, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2020
Descripció: 40 pag.
Resum: The purpose of this study is to examine how very young learners acquire a set of specific English vocabulary, and how much are they able to retain over a period of two months without any class exposure to it. A group of young Catalan/Spanish bilinguals were tested through two vocabular tests: one right after the 5-week lesson and the other after two months. The tests aimed to analyse the children's levels of production and comprehension of the studied vocabulary. Results confirm that comprehension develops much before production and that it is retained over time. Receptive knowledge seems to have consolidated much more than productive knowledge.
Resum: El propósito de este estudio es examinar cómo un grupo de estudiantes de entre 5 y 6 años adquieren un conjunto de vocabulario específico en inglés y cuánto retienen durante un período de dos meses sin ninguna exposición al mismo. Los estudiantes, cuya lengua materna es el catalán y/o el español, fueron evaluados a través de dos pruebas de vocabulario: la primera al finalizar 5 semanas de lecciones, y la segunda después de 2 meses. El objetivo era analizar los niveles de producción y comprensión del vocabulario en cuestión. Los resultados confirman que la comprensión se desarrolla mucho antes que la producción, y que se retiene con el tiempo.
Resum: L'objectiu d'aquest estudi és examinar com un grup d'estudiants de 5 i 6 anys adquireixen un conjunt de vocabulari específic en anglès i quant retenen durant un període de dos mesos sense cap exposició al mateix. Els estudiants, que tenen com a llengua materna el català i/o el castellà, van ser avaluats a través de dues proves de vocabulari: la primera justament després de finalitzar 5 setmanes de lliçons, i la segona dos mesos després. L'objectiu era analitzar els nivells de producció i comprensió del vocabulari en qüestió. Els resultats confirmen que la comprensió es desenvolupa molt abans que la producció, i que es reté amb el temps.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Vocabulary acquisition ; Young learners ; English as a foreign language ; English vocabulary learning ; Adquisición de vocabulario ; Estudiantes jóvenes ; Inglés como lengua extranjera ; Aprendizaje de vocabulario en inglés ; Adquisició de vocabulari ; Estudiants joves ; Anglès com a llengua estrangera ; Aprenentatge de vocabulari en anglès



40 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2020-09-07, darrera modificació el 2023-05-03



   Favorit i Compartir