Apadrinatory : creació d'una iniciativa de fundraising corporatiu per a la investigació de l'Hospital Sant Joan de Déu
Cano Huerta, Laura
Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Apadrinatory: Creación de una iniciativa de fundraising corporativo para la investigación del Hospital Sant Joan de Déu
Títol variant: Apadrinatory: Creation of a corporative fundraising initiative for Hospital Sant Joan de Déu's research
Data: 2020
Descripció: 217 pag.
Resum: Els consumidors demanen cada cop més que les empreses i entitats s'involucrin en els problemes de la societat. Això crea un context ideal per desenvolupar campanyes de fundraising corporatiu. Aquest treball consisteix en la creació d'una iniciativa de recaptació de fons per a la investigació de malalties infantils que desenvolupa l'Hospital Sant Joan de Déu. El projecte planteja i duu a terme la iniciativa formulant una estratègia de comunicació de fundraising corporatiu amb l'objectiu d'augmentar el pressupost dirigit a la investigació de l'Hospital.
Resum: Los consumidores piden cada vez más que las empresas y entidades se involucren en los problemas de la sociedad. Esto crea un contexto ideal para desarrollar campañas de fundraising corporativo. El presente trabajo consiste en la creación de una iniciativa de captación de fondos para la investigación de enfermedades infantiles que desarrolla el Hospital Sant Joan de Déu. El proyecto plantea y lleva a cabo la iniciativa formulando una estrategia de comunicación de fundraising corporativo con el objetivo de aumentar el presupuesto dirigido a la investigación del hospital.
Resum: Consumers are increasingly requesting companies and entities to get involved in society's problems. This creates an ideal context to develop campaigns of corporate fundraising. The present work builds on the creation of a fundraising initiative for the research of childhood diseases in the hospital Sant Joan de Déu. The project carries out the initiative formulating a corporative fundraising strategy with the objective of increasing the budget for investigation.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Donacions ; Publicitat ; Responsabilitat social de l'empresa ; Hospital Sant Joan de Déu



217 p, 38.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2020-12-02, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir