Estrategia de comunicación de una artista en la industria musical
Jurado del Cerro, Irene
Masdeu Solé, Maria
Pascual Puig, Núria
Santos Delgado, Eneko
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Estratègia de comunicació d'una artista en la indústria musical
Additional title: Communication strategy of an artist in the music industry
Date: 2020
Description: 239 pag.
Abstract: El projecte neix amb l'objectiu de definir el branding i el pla de comunicació d'una cantant emergent que encara no ha fet eclosió per tal d'impulsar la seva carrera cap a l'èxit. Per això, s'ha investigat la situació actual de l'artista mitjançant l'anàlisi del mercat musical, la competència i els seu posicionament per a proposar en conseqüència una estratègia coherent i eficaç en la qual es senti còmoda l'artista.
Abstract: El proyecto nace con el objetivo de definir el branding y el plan de comunicación de una cantante emergente que todavía no ha eclosionado con tal de impulsar su carrera hacia el éxito. Para ello, se ha investigado la situación actual de la artista mediante análisis del mercado musical, la competencia y su posicionamiento para proponer en consecuencia una estrategia coherente y eficaz en la que se sienta cómoda la artista.
Abstract: The projecct was born with the aim of defining the branding and communication plan of an up-and-coming singer who has not yet emerged in order to boost her career towards success. To this end, we have researched the current situation of the artist by analysing the music market, the competition and its positioning in order to propose a coherent and effective strategy in which the artist feels comfortable.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Publicitat ; Comunicació ; Feminisme ; Música indústria i comerç ; Dones artistes ; Aiala ; Espanya



239 p, 26.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2020-12-04, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir