Pot un anunci provocar orgasmes cerebrals? Anàlisi sobre la Resposta Sensorial Meridiana Autònoma (ASMR) com una eina del màrqueting emocional
Romero Güell, Janina
González Corona, Francisco José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: ¿Puede un anuncio provocar orgasmos cerebrales? Análisis sobre la Respuesta Sensorial Meridiana Autónoma (ASMR) como una herramienta para el marketing emocional
Additional title: Can an ad cause brain orgasms? Analysis of the Autonomous Sensory Meridian Response (ASMR) as a tool for emotional marketing
Date: 2020
Description: 117 pag.
Abstract: L'ASMR (Resposta Sensorial Meridiana Autònoma), és una sensació de formigueig en la pell que normalment neix en el cuir cabellut i recorre tot el cos. En els darrers anys l'ASMR s'ha convertit en tot un fenomen a YouTube. A través d'un disseny metodològic de triangulació, aquest treball se centra en comprendre el fenomen en si i com podria aplicar-se en el món del màrqueting emocional i el neuromárqueting.
Abstract: El ASMR (Respuesta Sensorial Meridiana Autónoma), es una sensación de hormigueo en la piel que normalmente nace en el cuero cabelludo y recorre todo el cuerpo. En los últimos años el ASMR se ha convertido en todo un fenómeno en YouTube. A través de un diseño metodológico de triangulación, este trabajo se centra en comprender el fenómeno en sí y como podría aplicarse en el mundo del marketing emocional y lo neuromarketing.
Abstract: ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response), is a tingling sensation on the skin that normally starts on the scalp and travels throughout the body. In recent years, ASMR has become a YouTube phenomenon. Through a methodological triangulation, this study focuses on understanding the phenomenon itself and how it could be applied in the world of emotional marketing and neuromarketing.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Publicitat ; Neuromàrqueting ; Màrqueting ; Resposta Sensorial Meridiana Autònoma ; YouTube



117 p, 3.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2020-12-07, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir