Análisis de Contenido de Redes Sociales de Pequeñas y Medianas Empresas del Sector Turístico
Carrillo Enríquez, Cecilia
Guerrero Solé, Frederic, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2019
Description: 57 pag.
Abstract: Participar activamente en las redes sociales es indispensable especialmente para las Pymes, que buscan posicionarse en la mente del consumidor, generar mejor comunicación y mayor alcance optimizando sus limitados recursos. Para las empresas turísticas es aún más esencial y les permite atraer potenciales clientes dentro del país en el que operan y en diversas partes del mundo. El presente trabajo analiza perfiles y contenidos publicados en Facebook e Instagram, orientado a pequeñas y medianas empresas del sector turístico de España y Guatemala. Como resultado se identificaron características y oportunidades, enfocados a contenidos con mayor impacto y alcance.
Abstract: Participar activament a xarxes socials és indispensable especialment per a les Pimes, que busquen posicionar-se en la ment del consumidor, generar millor comunicació i major abast optimitzant els seus limitats recursos. Per a les empreses turístiques és encara més essencial i els permet atreure potencials clients dins del país en el qual operen i en diverses parts del món. El present treball analitza perfils i continguts publicats en Facebook i Instagram, orientat a petites i mitjanes empreses del sector turístic d'Espanya i Guatemala. Com a resultat es van identificar característiques i oportunitats, enfocats a continguts amb major impacte i abast.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Xarxes socials ; Pimes ; Turisme ; Estratègia de continguts ; Facebook ; Instagram



57 p, 1.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Communication Studies. MT

 Record created 2020-12-15, last modified 2023-02-27



   Favorit i Compartir