![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Los exámenes de Física en la enseñanza por transmisión y en la enseñanza por investigación |
Data: | 1992 |
Resum: | In this paper we show the results of a comparative ancilysis between ordinary tests of Physics and Chemistry and the ones used from a constructivist view. The study is focused in two aspects: firstly, it aims to show that the constructivist conception of leaming imposes considerable modifications in the tests content; secondly it highlights the deficiencies found in the tests designed after constructivist teaching. These deficiencies will just be solved by an investigation mainly aimed to assessment transformation. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Avaluació del procés d'ensenyament-aprenentatge ; Classes de física i química ; Aprenentatge significatiu ; Resolució de problemes ; Proves de selectivitat ; Operativització de les hipòtesis ; Model d'ensenyament per investigació ; Ensenyament per transmissió ; Aprenentatge repetitiu ; Activitats d'autoregulació ; OPFRATIVIZACI~ND E LAS HIP~TESIS |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 127-138, ISSN 2174-6486 |
12 p, 648.7 KB |