El marketing de influencers en Instagram : análisis de las estrategias comunicativas de marcas e influencers de moda a través de sus publicaciones
González Muñoz, Alba
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: El marketing d'influencers a Instagram : anàlisi de les estratègies comunicatives de marques i influencers de moda a través de les seves publicacions
Additional title: Influencer marketing on Instagram : analysis of fashion brands and influencers' communication strategies through their posts
Date: 2020
Description: 162 pag.
Abstract: Les persones necessitem sentir-nos part d'una comunitat, per això seguim referents que aconsegueixen més popularitat en temes que ens interessen. Com avui dia les xarxes socials són una eina indispensable, aquests referents es tradueixen en influencers.
Abstract: Concretament a Instagram han arribat al més alt, gràcies al fet que empreses i consumidors comparteixin el mateix espai i a les oportunitats que ofereix. Amb el producte com a protagonista i tenint en compte que els usuaris influeixen en la creació de tendències i en la seva difusió, la moda ha centrat aquí les seves estratègies de comunicació: implementant el marketing d'influencers.
Abstract: Las personas necesitamos sentirnos parte de una comunidad, por eso seguimos a referentes que consiguen más popularidad en temas que nos interesan. Como hoy en día las redes sociales son una herramienta indispensable, estos referentes se traducen en influencers. Concretamente en Instagram han llegado a lo más alto, gracias a que empresas y consumidores compartan el mismo espacio y a las oportunidades que ofrece. Con el producto como protagonista y teniendo en cuenta que los usuarios influyen en la creación de tendencias y en su difusión, la moda ha centrado ahí sus estrategias de comunicación: implementando el marketing de influencers.
Abstract: People need to feel part of a community, that's why we follow referents that obtain more popularity in topics we are interested in. As nowadays social media are an essential tool, those referents result influencers. Especially on Instagram they have risen to the top, thanks to the fact that companies and consumers share the same space and to the opportunities that it offers. Having the product as the lead and having on mind that social media users influence on trend setting and on trend disclosure, fashion has centred here its communication strategies: implementing influencer marketing.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca
Subject: Màrqueting personal ; Xarxes socials en línia ; Moda ; Publicitat ; Instagram (Firma)



162 p, 4.6 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-02-08, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir