Desenvolupament d'estratègies de comunicació per aconseguir "engagement" de les Generacions Z i Y amb la marca Patagonia a Espanya
Reventós Guisnet, Joana
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Desarrollo de estrategias de comunicación para conseguir "engagement" de las Generaciones Z e Y con la marca Patagonia en España
Additional title: Development of communication strategies to achieve engagement from Z and Y Generations with the brand Patagonia in Spain
Date: 2020
Description: 133 pag.
Abstract: Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu aconseguir un major "engagement" per part de la Generació Z i la Millenial (Y) amb la marca Patagonia a Espanya a través d'estratègies de comunicació. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un estudi enfocat a la indústria de la moda sostenible a la marca Patagonia, i un estudi de la Generació Z i Millenial com a grups consumidors.
Abstract: Esta investigación académica tiene como objetivo conseguir un mayor "engagement" de la Generación Z y la Millenial (Y) con la marca Patagonia en España a través de estrategias de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un estudio de la industria de la moda sostenible y la marca Patagonia, y un estudio de la Generación Z y Millenial como grupos consumidores. Posteriormente, se ha planteado la estrategia para lograr el objetivo.
Abstract: This academic research aims to achieve a greater engagement from the Z and Y Generations with the brand Patagonia in Spain through communication strategies. To achieve this, I have conducted a study of the sustainable fashion industry and the brand Patagonia, and a study of the Generations Z and Y as consumers. Subsequently, the strategy has been developed to achieve the objective.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca
Subject: Moda ; Aspectes socials ; Consum responsable ; Desenvolupament sostenible ; Generació Z ; Genereació Y ; Patagonia



133 p, 2.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-02-23, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir