Desenvolupament d'estratègies de comunicació per aconseguir "engagement" de les Generacions Z i Y amb la marca Patagonia a Espanya
Reventós Guisnet, Joana
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Títol variant: |
Desarrollo de estrategias de comunicación para conseguir "engagement" de las Generaciones Z e Y con la marca Patagonia en España |
Títol variant: |
Development of communication strategies to achieve engagement from Z and Y Generations with the brand Patagonia in Spain |
Data: |
2020 |
Descripció: |
133 pag. |
Resum: |
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu aconseguir un major "engagement" per part de la Generació Z i la Millenial (Y) amb la marca Patagonia a Espanya a través d'estratègies de comunicació. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un estudi enfocat a la indústria de la moda sostenible a la marca Patagonia, i un estudi de la Generació Z i Millenial com a grups consumidors. |
Resum: |
Esta investigación académica tiene como objetivo conseguir un mayor "engagement" de la Generación Z y la Millenial (Y) con la marca Patagonia en España a través de estrategias de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un estudio de la industria de la moda sostenible y la marca Patagonia, y un estudio de la Generación Z y Millenial como grupos consumidores. Posteriormente, se ha planteado la estrategia para lograr el objetivo. |
Resum: |
This academic research aims to achieve a greater engagement from the Z and Y Generations with the brand Patagonia in Spain through communication strategies. To achieve this, I have conducted a study of the sustainable fashion industry and the brand Patagonia, and a study of the Generations Z and Y as consumers. Subsequently, the strategy has been developed to achieve the objective. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Periodisme [2501933] |
Pla d'estudis: |
Grau en Periodisme [971] |
Document: |
Treball de recerca |
Matèria: |
Moda ;
Aspectes socials ;
Consum responsable ;
Desenvolupament sostenible ;
Generació Z ;
Genereació Y ;
Patagonia |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2021-02-23, darrera modificació el 2022-10-22