Chatbot para docencia : herramienta de obtención de información y realización de cuestionarios para la docencia
Valcarce Pagán, César
Lumbreras Ruíz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Chatbot for teaching : tool for obtaining information and conducting questionnaires for teaching
Títol variant: Chatbot per a docència : eina d'obtenció d'informació i realització de qüestionaris per a la docència
Data: 2021
Resum: En este proyecto se va a realizar el desarrollo de un chatbot para el alumnado de la UAB. Este chatbot permitirá al alumno buscar información y realizar cuestionarios sobre las asignaturas de su interés. Esta aplicación está encarada, inicialmente, para el alumnado de la UAB y con ella podrán tener dos principales herramientas: el seguimiento de los eventos de las asignaturas y cuestionarios a modo test con el objetivo de mejorar el rendimiento del alumno. Todo ello mediante una aplicación que permitirá conectarse [5] a una base de datos o bien obtener información de una URL donde se aloja todo el material de interés para el alumno. Como posibles funcionalidades secundarias se valora desarrollar: un sistema de logros para la motivación del usuario (gamificación), el registro de cada usuario mediante tres letras y un sistema de verificación de identificación para garantizar que los asistentes del bot son alumnos de la asignatura en cuestión.
Resum: In this project, the development of a chatbot for UAB students will be carried out. This chatbot will allow the student to search for information and take questionnaires about the subjects of their interest. This application is intended, initially, for UAB students and with it they will be able to have two main tools: the monitoring of the events of the subjects and test-based questionnaires with the aim of improving student performance. All this through an application that will allow you to connect [5] to a database or obtain information from a URL where all the material of interest to the student is housed. As possible secondary functionalities, it is valued to develop: an achievement system for user motivation (gamification), the registration of each user by means of three letters and an identification verification system to guarantee that the bot assistants are students of the subject in question.
Resum: En aquest projecte es va a realitzar el desenvolupament d'un chatbot per a l'alumnat de la UAB. Aquest chatbot permetrà a l'alumne buscar informació i realitzar qüestionaris sobre les assignatures del seu interès. Aquesta aplicació està encarada, inicialment, per a l'alumnat de la UAB i amb ella podran tenir dues principals eines: el seguiment dels esdeveniments de les assignatures i qüestionaris a manera test amb l'objectiu de millorar el rendiment de l'alumne. Tot això mitjançant una aplicació que permetrà connectar-[5] a una base de dades o bé obtenir informació d'una URL on s'allotja tot el material d'interès per a l'alumne. Com a possibles funcionalitats secundàries es valora desenvolupar: un sistema d'èxits per a la motivació de l'usuari (gamificació), el registre de cada usuari mitjançant tres lletres i un sistema de verificació d'identificació per garantir que els assistents de l'bot són alumnes de l'assignatura en qüestió.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Chatbot ; Restdb ; Flow.ai ; Get ; Post ; Put ; Cuestionario ; Información ; Questionnaire ; Information ; Qüestionari ; Informació



11 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2021-04-09, darrera modificació el 2021-04-29



   Favorit i Compartir