Identification of marketing strategies influencing the perception of healthy food products and triggering consumers' purchasing decision
Miquel, Maria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària

Date: 2021
Description: 1 pag.
Note: Pòster
Note: Juny
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Anglès
Studies: Ciència i Tecnologia dels Aliments [2501925]
Study plan: Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]
Document: Treball final de grau
Subject area: Ciència i Tecnologia dels Aliments
Subject: Empaquetatge ; Aliments ; Indústria i comerç ; Comportament dels consumidors ; Investigació ; Nutrició ; Hàbits alimentaris ; Màrqueting ; Aspectes psicològics



1 p, 242.6 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Veterinary Medicine

 Record created 2021-07-19, last modified 2022-11-29



   Favorit i Compartir