Los negocios de moda y las influencers : su estrategia para triunfar en la red con sus marcas propias
Aced López, Andrea
Oliva Valero, Andrea
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Els negocis de moda i les influencers: la seva estratègia per triomfar a la xarxa amb les seves marques pròpies
Títol variant: Fashion businesses and influencers: their strategy to succeed online with their own brands
Data: 2021
Descripció: 115 pag.
Resum: Aquesta invetigació acadèmica té com a objectiu estudiar la figura dels influencers de moda i les estratègies de comunicació que apliquen a les seves pròpies marques. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un estudi de quatre comptes d'Instagram d' influencers i les seves marques , així com dues entrevistes a professionals del sector. Per una altra banda, s'ha fet ús de la tècnica de l'enquesta per estudiar el públic de les instagrammers.
Resum: Esta investigación académica tiene como objetivo estudiar la figura de los influencers de moda y las estrategias de comunicación que aplican a sus propias marcas. Para ello, se ha realizado un estudio de cuatro cuentas de Instagram de influencers y sus marcas, así como dos entrevistas a profesionales del sector. Por otra parte, se ha hecho uso de la técnica de la encuesta para estudiar el público de las instagrammers.
Resum: This academic research aims to investigate the figure of fashion influencers and the communication strategies they apply to their own brands. To achieve this, We have carried a study focused on four Instagram accounts of influencers and their brands, as well as two interviews with industry professionals. On the other hand, we have studied the instagrammers audience through a survey.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca
Matèria: Màrqueting ; Moda ; Marques comercials ; Influencers ; Instagram



115 p, 9.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-07-23, darrera modificació el 2021-10-04



   Favorit i Compartir