"Re : Write Dungeon, un joc Rogue-Like amb generacio procedural-aleatòria
Alejo García, Miquel
Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: "Re : Write Dungeon, Videogame Rogue-Like with random level generation
Títol variant: "Re : Write Dungeon, videojuego Rogue-Like con generación aleatoria
Data: 2021
Resum: Aquest article explica el disseny, implementació i test d'un prototipus de videojoc 2D pixel art amb vista zenital del gènere Rogue-Like fet amb Unity. Aquest joc, al igual que el seu gènere, es caracteritza principalment per la generació procedural-aleatòria dels elements. Els nivells es generaran de forma aleatòria en cada partida fent ús de sales prefabricades. El tipus d'enemics que confrontarà el jugador vindran decidits per un sistema que aprofiti el triangle de debilitats també conegut com la regla del Rock-Paper-Scissors. El joc presenta 3 accions que funcionen amb el sistema del pedra-paper-tisores. Si el jugador abusa d'alguna d'aquestes accions el joc generarà enemics resistents a aquesta mecànica segons el triangle de debilitats i d'aquesta manera afegirà balanceig al joc.
Resum: This article explains the dessign, implementation and test of a 2D pixel art Rogue-Like video game prototype with a zenithal view made with Unity. This game, like its genre, will be characterized primarily by procedural-random generation elements. The levels will be generated randomly each game using prefabricated rooms. The type of enemies the player will face will be decided by a system that takes advantage of the triangle of weaknesses also known as the Rock-Paper-Scissors rule. The game features 3 actions that work with this system, if the player abuses any of these actions the game will generate enemies resistant to this mechanic according to the triangle of weaknesses also adding balance to the game.
Resum: Este artículo explica el diseño, implementación y test de un prototipo de videojuego 2D pixel art con vista zenital del género Rogue-Like hecho con Unity. Este juego, al igual que su género, se caracteriza principalmente por la generación procedural-aleatoria de los elementos. Los niveles se generan de forma aleatoria en cada partida haciendo uso de salas prefabricadas. El tipo de enemigos que afrontará el jugador vendrá decidido por un sistema que aproveche el triangulo de debilidades también conocido como la regla del Rock-Paper-Scissors. El juego presenta 3 acciones que funcionan con el sistema del piedra-pape-tijeras. Si el jugador abusa de alguna de estas acciones el juego generará enemigos resistentes a esta mecánica según el triangulo de debilidades y de esta manera añadirá balanceo al juego.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Computació
Matèria: Unity ; Rogue-Like ; Generació procedural-aleatòria ; Run ; Boss ; Gameplay ; Frame ; Procedural-random generation ; Generación procedural-aleatoria



12 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2021-07-26, darrera modificació el 2025-07-20



   Favorit i Compartir