Expandiendo el fenómeno Funko Pop! desde la planificación de medios
Gómez Carrascosa, Manuel
Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Expandint el fenomen Funko Pop! des de la planificació de mitjans
Additional title: Expanding the Funko Pop! phenomenon from media planning
Date: 2021
Description: 106 pag.
Abstract: En aquest projecte s'estudiarà la realitat actual de l'empresa nord-americana Funko, els seus competidors i el seu públic objectiu, per posteriorment proposar una estratègia i planificació de mitjans enfocada al mercat espanyol. El pla es centrarà en augmentar la rellevància de la línia de figures Funko Pop!, producte estrella de la marca, impactant a les persones adequades de la manera més efectiva.
Abstract: En este proyecto se estudiará la realidad actual de la empresa estadounidense Funko, sus competidores y su público objetivo, para posteriormente proponer una estrategia y planificación de medios enfocada al mercado español. El plan se centrará en aumentar la relevancia de la línea de figuras Funko Pop!, producto estrella de la marca, impactando a las personas adecuadas de la manera más efectiva.
Abstract: This project is about the study of the current reality of the American company Funko, its competitors and its target audience, to later propose a strategy and media planning focused on the Spanish market. The plan will focus on increasing the relevance of the Funko Pop! figure line, the brand's flagship product, reaching the right people in the most effective way.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte
Subject: Publicitat ; Pla de comunicació ; Marques comercials ; Figures ; Funko



106 p, 3.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-07-27, last modified 2022-10-28



   Favorit i Compartir