dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Additional title: |
JALEO magazine: ideació, producció i llençament d'una marca |
Additional title: |
JALEO magazine: ideation, production and release of a brand |
Date: |
2021 |
Description: |
147 pag. |
Abstract: |
El model de negoci generalista i la captivitat cap al mainstream que presenten les revistes de moda, el bon moment que està vivint la moda espanyola i els canvis que està patint el consumidor per conseqüència dels nous moviments socials; són la reason why que sustenta aquest projecte. JALEO és una plataforma que defensa una moda tan ètica (sostenible i inclusiva) com estètica, conceptual i jove. Metodologia: estudi d'antecedents, creació de la marca, proposta de negoci, estudi de públics i target per triangulació, producció de la revista i, finalment; pla de comunicació (llençament) per a la marca. |
Abstract: |
El modelo de negocio generalista y la cautividad hacia lo mainstream que presentan las revistas de moda, el buen momento que está viviendo la moda española y los cambios que está sufriendo el consumidor por consecuencia de los nuevos movimientos sociales; son la reason why que sustenta este proyecto. JALEO es una plataforma que defiende una moda tan ética (sostenible e inclusiva) como estética, conceptual y joven. Metodología: estudio de antecedentes, creación de la marca, propuesta de negocio, estudio de públicos y target por triangulación, producción de la revista y, finalmente; plan de comunicación (lanzamiento) para la marca. |
Abstract: |
The generalist business model and the captivity towards mainstream presented by fashion magazines, the good moment that Spanish fashion is living and the changes that the consumer is suffering as a result of the new social movements; are the reason why that support this project. JALEO is a platform that defends an ethical (sustainable and inclusive) as well as aesthetic, conceptual and young fashion. Methodology: background study, branding, business proposal, stakeholders and target study by triangulation method, magazine production and, finally; a brand communication launching plan. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball de projecte |
Subject: |
Publicitat ;
Pla de comunicació ;
Revista ;
Marques comercials ;
Moda inclusiva ;
Sostenible |