Hella Beauty : diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje
Solé Sinués, Clara
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Hella Beauty : Disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge
Títol variant: Hella Beauty : A new makeup brand's visual identity design
Data: 2021
Descripció: 134 pag.
Resum: El present Treball de Fi de Grau consisteix en el disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge: Hella Beauty. Per a fer-ho, es va realitzar un estudi de mercat, analitzant la competència, a nivell d'empresa i com a marca gràfica per, posteriorment, desenvolupar la seva conceptualització, essència, missió, visió i valors. Com a part del procès creatiu, es va utilitzar l'eina qualitativa test, la qual va ser clau per a l'elecció del naming de la marca i per a establir la preferència de les diferents propostes de marca gràfica. Sota aquestes premisses, es va construir el sistema visual de Hella Beauty.
Resum: El present Trabajo de Fin de Grado consiste en el diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje: Hella Beauty. Para ello, se realizó un estudio de mercado, analizando la competencia, a niverl de empresa y como marca gráfica para, posteriormente, desarrollar su conceptualización, esencia, misión, visión y valores. Como parte del proceso creativo, se utilizó la herramienta cuantitativa test, la cual fue clave para la elección del naming de la marca y para establecer la preferencia de las diferentes propuestas de marca gráfica. Bajo estas premisas, se construyó el sistama visual de Hella Beauty.
Resum: This Final Degree Project consists of the visual identity desing of a new makeup brand: Hella Beauty. To do this, a market study was carried out, analyzing the competition, as a company and as a graphic brand to later develop its conceptualization, essence, mission, vision and values. As part of the creative process, the quantitative test tool was key in choosing the brand's naming and in establishing the preference of the different graphic brand proposals. Under these premises, Hella Beauty's visual system was built.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte
Matèria: Publicitat ; Marques comercials ; Disseny gràfic ; Direcció d'art ; Maquillatge ; Cosmètics



134 p, 288.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-07-28, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir