Ressenyes
Morales Morante, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Date: 2008
Abstract: Index de les obres ressenyades: Norminanda MONTOYA VILAR, La influencia de la publicidad audiovisual en los niños. Estudios y métodos de investigación.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Published in: Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 36 (2008) p. 241-243, ISSN 2340-5236

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Analisi/article/view/94537


3 p, 54.0 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > InCom-UAB – the Institute of Communication at the Autonomous University of Barcelona (UAB)
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Laboratory of Instrumental Analysis of the Communication (LAICOM)
Articles > Published articles > Anàlisi
Articles > Research articles
Articles > Reviews

 Record created 2008-06-06, last modified 2023-08-29



   Favorit i Compartir