Creación de una web divulgativa para dar a conocer una estrategia publicitaria : la femvertising
Campos Vázquez, Carla
Luján Bellon, Cecilia Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creació d'una web divulgativa per a donar a conèixer una estratègia publicitària : la femvertising
Títol variant: Creation of an informative website to publicize an advertising strategy : the femvertising
Data: 2022
Descripció: 89 pag.
Resum: Amb el sorgiment de la quarta onada del feminisme, arriba al panorama publicitari la femvertising, una estratègia publicitària amb responsabilitat social que promou discursos emancipadors sobre les dones. Femvertising és una web divulgativa que cerca popularitzar aquesta estratègia entre el sector publicitari amb l'objectiu d'aconseguir una societat igualitària i lliure de sexisme.
Resum: Con el surgimiento de la cuarta ola del feminismo, llega al panorama publicitario la femvertising, una estrategia publicitaria con responsabilidad social que promueve discursos emancipadores sobre las mujeres. Femvertising es una web divulgativa que busca popularizar dicha estrategia entre el sector publicitario con el objetivo de lograr una sociedad igualitaria y libre de sexismo.
Resum: With the arrival of the fourth wave of feminism, femvertising, a socially responsible advertising strategy that promotes emancipatory discourses about women, has arrived on the advertising scene. Femvertising is an informative website that seeks to popularize this strategy among the advertising sector with the aim of achieving an egalitarian society free of sexism.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Femvertising ; Plataforma divulgativa ; Estratègia publicitària ; Feminisme ; Publicitat



89 p, 29.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-25, darrera modificació el 2022-10-28



   Favorit i Compartir