Creació de la marca "Con un Par" : proposta de l'estratègia de brànding i disseny de la identitat visual
Ribas Bagaria, Júlia
Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creación de la marca "Con un Par" : propuesta de la estrategia de branding y diseño de la identidad visual
Títol variant: "Con un Par" brand creation : branding strategy and visual identity design proposal
Data: 2022
Descripció: 170 pag.
Resum: El projecte consisteix en la creació d'una nova marca del sector de la restauració. "Con un Par" es dedica a l'elaboració de truita de patates, amb servei exclusiu de "delivery". La proposta consta d'un marc teòric, l'anàlisi de marques referents i les aportacions de professionals del sector. El resultat final és la definició de l'estratègia de brànding i el disseny de la seva identitat visual recollida en un manual.
Resum: El proyecto consiste en la creación de una nueva marca del sector de restauración. Con un Par se dedica a la elaboración de tortilla de patatas, con servicio exclusivo de "delivery". La propuesta consta de un marco teórico, el análisis de marcas referentes y las aportaciones de profesionales del sector. El resultado final es la definición de la estrategia de branding y el diseño de su identidad visual recogida en un manual.
Resum: The project is the creation of a new brand in the restaurant industry. "Con un Par" offers an exclusive delivery service of Spanish omelettes. The proposal consists of a theoretical framework, the analysis of brand referents and the contribution of professionals in the field. The result is the definition of the branding strategy and the visual identity design collected in a manual.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Brànding ; Publicitat ; Identitat visual ; Disseny gràfic ; Restauració



170 p, 30.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-25, darrera modificació el 2023-01-11



   Favorit i Compartir