Creación de una estrategia digital para una marca emergente de "slow fashion"
Sánchez Fernández, Sara
Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creació d'una estratègia digital per a una marca emergent de "slow fashion"
Títol variant: Creation of a digital strategy for an emerging slow fashion brand
Data: 2022
Descripció: 199 pag.
Resum: El present treball neix amb el propòsit d'impulsar, a través d'una estratègia digital, a una petita marca de "slow fashion" nascuda en plena pandèmia. Per a això, en el projecte es planteja el desenvolupament d'un pla de màrqueting que, després de dur a terme una recerca del sector i l'empresa, preveu la seva implementació a llarg termini a fi de garantir el desenvolupament.
Resum: El presente trabajo nace con el propósito de impulsar, a través de una estrategia digital, a una pequeña marca de "slow fashion" nacida en plena pandemia. Para ello, en el proyecto se plantea el desarrollo de un plan de marketing que, tras llevar a cabo una investigación del sector y la empresa, prevé su implementación a largo plazo para garantizar su desarrollo.
Resum: This project was born with the purpose of promoting, through a digital strategy, a small fashion brand born in the middle of the pandemic. To this effect, the project proposes the development of a marketing plan that, after carrying out an investigation of the sector and the company, foresees its long-term implementation in order to guarantee its development.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Moda lenta ; Màrqueting digital ; Comunicació ; Xarxes socials ; Empresa emergent



199 p, 24.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-25, darrera modificació el 2025-03-17



   Favorit i Compartir