visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Quins són els impactes dels vehicles privats motoritzats per a la societat i com es poden reduir aquests impactes? : |
Títol variant: | ¿Cuáles son los impactos de los vehículos privados motorizados para la sociedad y cómo se pueden reducir estos impactos? : El caso de SEAT Martorell |
Títol variant: | ¿Which are the impacts of private motorised vehicles on society anh how can they be reduced? : SEAT Martorell case |
Data: | 2022 |
Resum: | L'ús massiu del vehicle privat motoritzat a l'hora de desplaçar-se a centres de treball, sumat a altres factors, provoca diverses problemàtiques relacionades amb la mobilitat i l'accessibilitat en determinades àrees com polígons industrials. |
Resum: | El uso masivo del vehículo privado motorizado en el momento de desplazarse a centros de trabajo, sumado a otros factores, provoca varias problemáticas relacionadas con la movilidad y la accesibilidad en determinadas áreas como polígonos industriales. |
Resum: | The massive use of private motorised vehicles when commuting to work, together with other factors, causes several problems related to mobility and accessibility in certain areas such as industrial estates. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Català |
Titulació: | Ciència política i gestió pública [2500259] |
Pla d'estudis: | Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818] |
Document: | Treball final de grau ; Text |
Matèria: | Vehicle privat motoritzat ; Mobilitat ; Accessibilitat ; Sostenibilitat ; Polígon industrial ; Urbanisme ; Transport públic ; Vehículo privado motorizado ; Movilidad ; Accesibilidad ; Sostenibilidad ; Polígono industrial ; Urbanismo ; Transporte público ; Private motorised vehicle ; Mobility ; Accessibility ; Sustainability ; Industrial estate ; Urban planning ; Public transport |
TFG 44 p, 1.1 MB |
Resum executiu 141.1 KB |
Pòster 818.6 KB |