Gamificació per generar consciència : immersió en la realitat de les persones refugiades de Palestina a través d'un escape room. Projecte: "Avui lluny és més a prop"
Palomino Pérez, Elena
Pando López, Núria
Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Gamificación para generar conciencia : inmersión en la realidad de las personas refugiadas de Palestina a través de un escape room. Proyecto: "Hoy lejos está más cerca"
Additional title: Gamification to generate awareness : immersion in the reality of Palestinian refugees through an escape room. Project: "Today far is closer"
Date: 2023
Description: 97 pag.
Abstract: Les persones refugiades són aquelles que fugen de conflictes i es veuen en l'obligació de deixar enrere el seu país per a buscar acollida en territori internacional. És indispensable l'exercici de consciència en la societat. Aquest treball es basa en la creació d'una experiència immersiva a través d'un escape room. L'objectiu és cercar la sensibilització i conscienciació enfront de la situació de les persones refugiades, en aquest cas, de Palestina. La creació d'aquesta proposta de gamificació, ofereix un escenari on els participants empatitzin amb la situació d'una persona refugiada a la Franja de Gaza i les seves possibilitats de fugir.
Abstract: Las personas refugiadas son aquellas que huyen de conflictos y se ven en la obligación de dejar atrás su país para buscar acogida en territorio internacional. Es indispensable el ejercicio de conciencia en la sociedad. Este trabajo se basa en la creación de una experiencia inmersiva a través de un escape room. El objetivo es buscar la sensibilización y concienciación frente a la situación de las personas refugiadas, en este caso, de Palestina. La creación de esta propuesta de gamificación, ofrece un escenario donde los participantes empaticen con la situación de una persona refugiada en la Franja de Gaza y sus posibilidades de huir.
Abstract: Refugees are those who flee conflicts and are forced to leave their country behind to seek refuge in international territory. The exercise of conscience in society is essential. This project is based on creating an immersive experience through an escape room. The aim is to raise awareness of the situation of refugees, in this case from Palestine. The creation of this gamification proposal offers a scenario where the participants empathize with the situation of a refugee in the Gaza Strip and their possibilities to flee.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català
Studies: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Study plan: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Treball final de grau
Subject: Experiència immersiva ; Gamificació ; Escape room ; Persones refugiades ; Franja de Gaza



97 p, 12.6 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2023-11-09, last modified 2024-03-13



   Favorit i Compartir