Creación de mi marca personal: ANDRIU, artista emergente
Jasanada Covas, Andrea
Recoder, Maria Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Creació de la meva marca personal: ANDRIU, artista emergent
Additional title: Creation of my personal brand: ANDRIU, emerging artist
Date: 2024
Description: 114 pag.
Abstract: El presente trabajo trata sobre la creación de mi propia marca personal como artista. La determinación de unos objetivos claros, además de los conocimientos sobre marca personal y planes de comunicación, me han llevado a crear mi marca personal corporativa y visual desde cero. Gracias al desarrollo de ésta, he podido llevar a cabo una amplia creación de acciones comunicativas para la plataforma TikTok. También he diseñado una calendarización semanal de contenido para éstas, además de un presupuesto total y unas conclusiones finales del trabajo. En adición, se incluyen canciones y artes visuales originales.
Abstract: El present treball tracta sobre la creació de la meva pròpia marca personal com a artista. La determinació d'uns objectius clars, a més dels coneixements sobre marca personal i plans de comunicació, m'han portat a crear la meva marca personal corporativa i visual des de zero. Gràcies al desenvolupament d'aquesta, he pogut dur a terme una àmplia creació d'accions comunicatives per a la plataforma TikTok. També he dissenyat una calendarització setmanal de contingut per a aquestes, a més d'un pressupost total i unes conclusions finals del treball. En addició, s'inclouen cançons i arts visuals originals.
Abstract: This work is about the creation of my own personal brand as an artist. The determination of clear objectives, along with knowledge of personal branding and communication plans, has led me to create my corporate and visual personal brand from scratch. Thanks to the development of this, I have been able to carry out a wide range of communicative actions for the TikTok platform. I have also designed a weekly content schedule for these, as well as a total budget and final conclusions of the work. Additionally, original songs and visual arts are included.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Study plan: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Treball final de grau
Subject: Marca personal ; Artista emergent ; Xarxes socials ; Música ; TikTok ; Creació de contingut



114 p, 88.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2024-11-15, last modified 2025-03-08



   Favorit i Compartir