Materiales de análisis de actividades de comprensión escrita generadas con inteligencia artificial
Casas-Tost, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
González-Torrents, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona)
Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona)

Date: 2025
Abstract: Este documento contiene los textos y datos de análisis asociados al capítulo «Using GenAI in the teaching and learning of additional languages: Chinese as a case study» (Casas-Tost et al. , en prensa) elaborado en el marco del proyecto LT-LiDER (ref. 2023-1-ES01-KA220-HED-000161531, cofinanciado por la Unión Europea).
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Series: GELEA2LT Working paper
Document: Working paper
Subject: Digital literacy ; Generative Artificial Intelligence ; GenAI ; Chinese as an additional language ; Chinese as a foreign language ; Teaching and learning of additional languages ; Teaching and learning of foreign languages ; Reading comprehension



46 p, 2.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Arts and Humanities > Grup d'estudi de la literacitat en l’ensenyament i l’aprenentatge de segones llengües i traducció (GELEA2LT)
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Arts and Humanities > Research Group in Chinese-Catalan/Spanish Translation and Interpreting (TXICC)
Research literature > Working papers

 Record created 2025-07-02, last modified 2025-10-01



   Favorit i Compartir