|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Documents de recerca > Working papers > Materiales de análisis de actividades de comprensión escrita generadas con inteligencia artificial |
| Data: | 2025 |
| Resum: | Este documento contiene los textos y datos de análisis asociados al capítulo «Using GenAI in the teaching and learning of additional languages: Chinese as a case study» (Casas-Tost et al. , en prensa) elaborado en el marco del proyecto LT-LiDER (ref. 2023-1-ES01-KA220-HED-000161531, cofinanciado por la Unión Europea). |
| Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
| Llengua: | Castellà |
| Col·lecció: | GELEA2LT Working paper |
| Document: | Working paper |
| Matèria: | Digital literacy ; Generative Artificial Intelligence ; GenAI ; Chinese as an additional language ; Chinese as a foreign language ; Teaching and learning of additional languages ; Teaching and learning of foreign languages ; Reading comprehension |
46 p, 2.3 MB |