visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > L'aula de ciències de secundària : de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC), dels continguts a les competències |
Data: | 2008 |
Resum: | La utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació és en l'actualitat un element essencial en l'adquisició de competències per part dels estudiants. Es tracta, en essència, de competències per convertir la informació en coneixement eficaç per guiar les accions, la qual cosa significa passar de les TIC (informació) a les TAC (coneixement). |
Drets: | Tots els drets reservats. |
Llengua: | Català |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | TIC ; TAC ; Competències ; Competència digital ; Formació del professorat ; Aula de ciències |
Publicat a: | Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 11 (2008) p. 20-22, ISSN 1699-6712 |
3 p, 31.6 KB |