Home > Articles > Published articles > Anàlisi dels llibres de text del pare Vitoria com a exemple de la incorporació progressiva de les innovacions científiques al camp docent |
Additional title: | Eduardo Vitoria's textbooks analysis as an example of progressive incorporation of scientific innovations |
Date: | 2008 |
Abstract: | This article is an analysis of one of the textbooks written and used by Eduardo Vitoria in the Institut Químic de Sarrià during the first half of 20th century, in a context where the learning of chemistry was based on experimentation, and where we could see a great effort to incorporate as quickly as possible the scientific innovations relative to the atomic model. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: | Català |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: | Llibres de text ; IQS ; Eduardo Vitoria ; Retòrica ; Àtom ; Libros de texto ; Retórica ; Átomo ; Textbooks ; Rhetoric ; Atom |
Published in: | Actes d'Història de la Ciència i de la Tècnica, Vol. 1, Núm. 2 (2008) , p. 59-67, ISSN 2013-9640 |
10 p, 152.6 KB |