Disseny en Publicitat i Relacions Públiques [103144]
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Data: |
2012-13 |
Resum: |
Aplicar els coneixements de la publicitat i de les relacions públiques en l'organització de la informació i en la comunicació en els medis gràfics. Transmetre informació a traves dels missatges gràfics. Utilitzar els elements formals i adaptar els missatges gràfics tenint en compte els destinataris de la informació. Formar professionals de la publicitat i de les relacions públiques preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. Descobrir les funcions de creativitat, disseny i producció de peces publicitàries. Introduir els coneixements bàsics vinculats a la direcció creativa respecte al disseny de peces de comunicació publicitària i de les relacions públiques. Introduir els coneixements bàsics vinculats a la direcció d'art respecte al disseny de peces de comunicació publicitària i de les relacions públiques. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2012-06-25, darrera modificació el 2023-01-29