![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Tutorización de profesores AICLE en la universidad : una propuesta para enfrentarse al cambio |
Títol variant: | Tutorizing CLIL university teachers: a proposal to face the challenge |
Data: | 2012 |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Comunicació de congrés |
Matèria: | Metodología AICLE ; Enseñanza universitaria ; Formación de profesores ; AICLE |
Publicat a: | TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 306-309 |
4 p, 19.2 KB |