Documents de recerca

Documents de recerca 133 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
8.1 MB Videojuegos comerciales en el aula : estrategia para la comunicación y educación en salud sexual de los adolescentes / Tamayo Femení, Mónica Isabel ; Terrón Blanco, José Luis, dir. ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir.
Mentre es considera la sexualitat com un dels tants espectres que té el desenvolupament humà, de gran importància per als adolescents, que estant en una etapa de transformacions i canvis reafirmen la seva identitat i enforteixen les actituds, els comportaments i els valors definitoris per a la vida adulta, es fa indispensable la intervenció en matèria de salut sexual i reproductiva no només per al desenvolupament físic, mental i social sinó també per reduir les pràctiques de risc associades que poden impactar negativament el seu projecte de vida, el de les seves famílies i de la societat en general. [...]
En tanto se considera la sexualidad como uno de los tantos espectros que tiene el desarrollo humano, de gran importancia para los adolescentes, que estando en una etapa de transformaciones y cambios reafirman su identidad y fortalecen las actitudes, los comportamientos y los valores definitorios para la vida adulta, se hace indispensable la intervención en materia de salud sexual y reproductiva no solo para su desarrollo físico, mental y social sino también para reducir las prácticas de riesgo asociadas que pueden impactar negativamente su proyecto de vida, el de sus familias y de la sociedad en general. [...]
While sexuality is considered as one of the many spectrums that human development has, of great importance for adolescents, who, being in a stage of transformations and changes, reaffirm their identity and strengthen the attitudes, behaviors and defining values for the adult life, intervention in sexual and reproductive health is essential, not only for their physical, mental and social development, but also to reduce associated risk practices that can negatively impact their life project, that of their families and the community. [...]

2023  
2.
137 p, 1009.4 KB Premier League : una marca a explotar por los medios de comunicación / Urgell Fernández, Raúl ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es busca fer una anàlisi sobre com alguns mitjans de comunicació utilitzen la Premier League, la lliga anglesa de futbol, com un producte a explotar per a revaloritzar-se. L'objectiu és estudiar la metodologia que segueixen aquests mitjans i les dificultats que afronten alguns al no ser els posseïdors dels drets de la Premier League.
En este trabajo se busca hacer un análisis sobre cómo algunos medios de comunicación utilizan la Premier League, la liga inglesa de fútbol, como un producto a explotar para revalorizarse. El objetivo es estudiar la metodología que siguen estos medios y las dificultades que afrontan algunos al no ser los poseedores de los derechos de la Premier League.
This work aims to do an analysis of how some media outlets use the Premier League, the English soccer league, as a product to exploit in order to revalue themselves. The objective is to study the methodology followed by these media and the difficulties faced by some of them as they are not the owners of the Premier League rights.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
3.
88 p, 6.1 MB Anàlisi de l'estratègia digital del Real Betis Balompié durant la Copa del Rey 2021-2022 a TikTok / Rodríguez Sola, Christian ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén analitzar quina és l'estratègia de continguts que el Real Betis va seguir al seu compte de TikTok durant la Copa del Rey 2021-2022. L'objectiu és conèixer com un club de primera divisió aborda una estratègia de continguts digital durant una competició i observar el comportament que els seguidors tenen davant dels continguts generats pel club. [...]
El trabajo pretende analizar cuál es la estrategia de contenidos que el Real Betis siguió en su cuenta de TikTok durante la Copa del Rey 2021-2022. El objetivo es conocer como un club de primera división aborda una estrategia de contenidos digital durante una competición y observar el comportamiento que los seguidores tienen ante los contenidos generados por el club. [...]
The aim of the study is to analyse the content strategy that Real Betis followed on its TikTok account during the Copa del Rey 2021-2022. The objective is to find out how a first division club approaches a digital content strategy during a competition and to observe the behaviour that fans have towards the content generated through the analysis of the content of all the videos of the competition and interviews with users who follow the account, the intention is to draw an image of the actors involved in the process of creation and reception of the content.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
4.
124 p, 2.3 MB La comunicació a Instagram de la festa "Caníbal" i el seu impacte al públic universitari de Barcelona / Yadav Massó, Nil ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tracta l'anàlisi dels continguts de la comunicació de la festa "Caníbal" de la Sala Apolo de Barcelona a la xarxa social Instagram i l'impacte que aquests tenen en els joves universitaris de Barcelona en quant a la seva decisió d'assistir-hi, o la seva consciència del perfil i publicacions de l'esdeveniment.
Trata el análisis de los contenidos de la comunicación de la fiesta "Caníbal" de la Sala Apolo de Barcelona en la red social Instagram y el impacto que éstos tienen en los jóvenes universitarios de Barcelona en cuanto a su decisión de asistir al evento, o su consciencia de la existencia del perfil y publicaciones de éste.
The analysis deals with the content of the communication present on the Instagram profile of the "Caníbal" party at Sala Apolo in Barcelona, and the impact it has on young university students in Barcelona in terms of their decision to attend or their awareness of the event's profile and publications.

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
5.
158 p, 3.0 MB El fútbol grabado desde el cielo : El uso de los drones en las retransmisiones televisivas de LaLiga Santander / Fernández Gallardo, Adrián ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"El futbol gravat des del cel" és una recerca empírica sobre l'ús real i el valor documental, descriptiu i narratiu que aporten els drons amb càmeres a les retransmissions televisives dels partits de la LaLiga Santander, la màxima categoria del sistema de lligues de futbol d'Espanya i el principal reclam televisiu de continguts esportius en aquest país.
"El fútbol grabado desde el cielo" es una investigación empírica sobre el uso real y el valor documental, descriptivo y narrativo que aportan los drones con cámaras a las retransmisiones televisivas de los partidos de la LaLiga Santander, la máxima categoría del sistema de ligas de fútbol de España y el principal reclamo televisivo de contenidos deportivos en este país.
"Soccer recorded from the sky" is an empirical research on the real use and the documentary, descriptive and narrative value that drones with cameras bring to television broadcasts of LaLiga Santander matches, the highest category of Spain's soccer league system and the main television attraction of sports content in this country.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
6.
Engineered enveloped VLPs with high-density antigen coating. Application to Feline leukemia virus / Ortiz López, Raquel ; Blanco Arbués, Julià, dir. ; Aguilar-Gurrieri, Carmen, dir.
Els retrovirus són agents infecciosos que han estat identificats en diverses espècies, causant malalties de gran importància. Un exemple destacat és el Virus de la immunodeficiència humana (VIH-1), que és l'agent causant de la síndrome d'immunodeficiència adquirida (SIDA). [...]
Los retrovirus son agentes infecciosos que han sido identificados en diferentes especies, causando enfermedades de gran importancia. Un ejemplo destacado es el Virus de la inmunodeficiencia humana (VIH-1), el cual es el agente causante del síndrome de inmunodeficiencia adquirida (SIDA). [...]
Retroviruses are infectious agents that have been identified in many species, causing diseases of major importance. Such is the case of the Human immunodeficiency virus (HIV-1), which is the causative agent of the acquired immunodeficiency syndrome (AIDS). [...]

2022  
7.
276 p, 2.7 MB Representación en Prensa Escrita del VIH/sida en Sudamérica : un análisis de la base de datos Factiva (2014 - 2018) / Moggia Narváez, Leonardo Andrés ; Terrón Blanco, José Luis, dir. ; Leonardini Aris, Carolina, dir.
Investigació exploratòria - descriptiva longitudinal que estudia la representació en premsa escrita del VIH/sida a Sud-amèrica a través dels mitjans de major circulació amb presència a la base de dades Factiva entre l'1 gener de l'any 2014 al 31 de desembre del 2018. [...]
Investigación exploratoria - descriptiva longitudinal que estudia la representación en prensa escrita del VIH/sida en Sudamérica a través de los medios de mayor circulación con presencia en la base de datos Factiva entre el 1 enero del año 2014 al 31 de diciembre del 2018. [...]
Longitudinal exploratory - descriptive research that studies the representation in the written press of HIV/AIDS in South America. The sample includes the media with the highest circulation with presence in the Factiva database between January 1, 2014 and December 31, 2018. [...]

2022  
8.
131 p, 15.3 MB La creativitat publicitària com a eina de l'activisme creatiu : estudi de casos / Ujaque Porta, Judith ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació duta a terme en aquest treball consisteix en l'estudi i adquisició de coneixement sobre l'activisme creatiu aplicat a la publicitat mitjançant una revisió bibliogràfica i la realització d'entrevistes en profunditat. [...]
La investigación llevada a cabo en este trabajo consiste en el estudio y la adquisición de conocimiento sobre el activismo creativo aplicado a la publicidad mediante una revisión bibliográfica y la realización de entrevistas en profundidad. [...]
The research carried out in this work consists of the study and acquisition of knowledge about creative activism applied to advertising through a literature review and in-depth interviews. A case study is also carried out to determine which creative advertising techniques are most suitable for the successful implementation of creative activism executed in campaigns.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
95 p, 1.3 MB "Esportfem" : creació d'un programa radiofònic d'esport femení / Garrido Nicolàs, Marina ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Esportfem" és un projecte de programa radiofònic d'esport femení que neix de la necessitat de donar veu i espai a les dones esportistes als mitjans de comunicació. En els últims anys l'esport femení ha viscut un creixement i considerem imprescindible que els mitjans acompanyin aquest procés i facin cada vegada una major cobertura. [...]
"Esportfem" es un proyecto de programa radiofónico de deporte femenino que nace de la necesidad de dar voz y espacio a los equipos femeninos en los medios de comunicación. En los últimos años el deporte femenino ha vivido un crecimiento y consideramos imprescindible que los medios acompañen a este proceso y hagan cada vez una mayor cobertura. [...]
"Esportfem" is a project for a women's sports radio program that was born from the need to give voice and space to women's teams in the media. In recent years, women's sport has experienced growth and we consider it essential that the media accompany this process and provide greater coverage. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
10.
176 p, 1.8 MB Anàlisi del periodisme esportiu en català a Twitch / Deig Pérez, Jordi ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball es pretén fer una anàlisi del periodisme esportiu en català produït a la plataforma Twitch. L'objectiu és poder estudiar quina és la situació actual dels canals i saber els motius que els han portat a Twitch, així com conèixer què és el que duen a terme i de quina manera. [...]
En el presente trabajo se pretende hacer un análisis del periodismo deportivo en catalán producido a la plataforma Twitch. El objetivo es poder estudiar cuál es la situación actual de los canales y saber los motivos que los han llevado a Twitch, así como conocer qué es lo que llevan a cabo y de qué manera. [...]
This work aims to do an analysis of catalan sports journalism broadcasted on the platform Twitch. The objective is to be able to study the current situation of the channels and to know the reasons that have led them to Twitch, what are they doing and how. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  

Documents de recerca : 133 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
69 Blanco, J. (Joan)
13 Blanco, J. (Joan),
54 Blanco, J. E.
2 Blanco, J. Rubén
1 Blanco, J.L.
4 Blanco, J.R.
1 Blanco, Javier
3 Blanco, Jesus
3 Blanco, Jesús
26 Blanco, Joan
1 Blanco, Jorge
4 Blanco, Jose A.
2 Blanco, Jose Luis
23 Blanco, Josep Ma
27 Blanco, Josep Ma,
38 Blanco, Josep Ma.
12 Blanco, Josep Ma.,
4 Blanco, José A.
1 Blanco, José Antonio
2 Blanco, José L.
2 Blanco, José Luis
1 Blanco, José María
2 Blanco, José Ramón
1 Blanco, José-Ramón
2 Blanco, Juan
1 Blanco, Juan Carlos
1 Blanco, Juan M.
1 Blanco, Juan Maria
92 Blanco, Julia
92 Blanco, JuliÃ
92 Blanco, Julià
92 Blanco, Julià
6 Blanco, Julià,
92 Blanco, Juliá
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.