Documents de recerca

Documents de recerca 183 registres trobats  inicianterior163 - 172següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.08 segons. 
163.
182 p, 3.5 MB És la correcció lingüística un tabú polític per al web 2.0? : estudi políticament incorrecte sobre la (suposada) evolució de la (suposada) correcció lingüística dels missatges dels polítics catalans a les xarxes socials. El cas de Twitter / Belfiore, Ileana ; Montserrat, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectiu principal d'aquest treball és posar en alerta la població sobre la corrupció (aquest cop) lingüística dels polítics, i més en general fer reflexionar els usuaris de la llengua sobre l'ús que se'n fa a les xarxes socials.
2015  
164.
97 p, 3.1 MB Analítica de datos en Twitter / Mir Montserrat, Dani ; López Vicario, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Als últims anys, les xarxes socials han esdevingut una eina empresarial indispensable amb la que, en definitiva, augmentar les vendes a les companyies. El present treball fa front al repte de realitzar analítica a Twitter, mitjançant la comparativa entre dues grans marques com son adidas i Nike, i experimentant amb l'algorisme k-menas i tècniques Natural Language Processing amb les que extraure patrons d'interès. [...]
En los últimos años, las redes sociales se han convertido en una herramienta empresarial indispensable con la que, en definitiva, aumentar las ventas en las compañías. El presente trabajo afronta el reto de realizar analítica en Twitter, mediante la comparativa entre dos grandes marcas como son adidas y Nike, y experimentando con el algoritmo k-means y técnicas Natual Language Processing con las que extraer patrones de interés. [...]
In recent years, social media have become an indispensable business tool to ultimately increase sales companies. This paper addresses the challenge of performing analytics on Twitter, by comparing two great brands such as adidas and Nike, and experimenting with k-means algorithm and Natual Language Processing techniques to extract interesting patterns. [...]

2015
2 documents
165.
53 p, 1.6 MB Implementació d'una xarxa social per a l'aprenentatge basat en jocs : kPAX / Mañas Nicolàs, Carles ; Riera Terrén, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
2014
2 documents
166.
79 p, 2.1 MB El fenómeno youtuber : una nueva forma de comunicación / Cabanillas Aparicio, Sergio ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta el fenomen youtuber a Espanya, una pràctica d'Internet que consisteix en que un usuari es grava comentant una sèrie de vídeos, que penja a la xarxa social YouTube de manera continuada, i que sol oferir continguts tant educatius com d'entreteniment, amb l'objectiu de guanyar audiència i diners. [...]
Este trabajo presenta el fenómeno youtuber en España, una práctica de Internet que consiste en que un usuario se graba comentando una serie de videos, que cuelga en la red social YouTube de manera continuada, y que suele ofrecer contenidos tanto educativos como de entretenimiento, con el objetivo de ganar audiencia y dinero. [...]
This work introduces you to the new theme in Spain called youtuber, an Internet practice that users record himself commenting some videos, that are shared in Youtube, in a continuously way, it usually offers educational and entertainment matters, with the objective of winning audience and money. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
167.
122 p, 16.0 MB La Comunicación para el desarrollo y las redes sociales / Acevedo Torres, Isamar ; Velázquez García-Talavera, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Río, Olga del (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Investigamos cómo incluir la comunicación para el desarrollo y el cambio social en una plataforma de Facebook. Analizamos si las si las redes sociales pueden actuar en función de la comunicación para el desarrollo, en un contexto delimitado: las organizaciones sin ánimo de lucro. [...]
2014  
168.
106 p, 1.4 MB Las Herramientas de comunicación social en la red y las relaciones personales : el caso de los universitarios chinos / Li, Yaming ; Simelio i Solà, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Se expone una breve evolución histórica del surgimiento de las nuevas herramientas de comunicación social en la red de la República Popular China, incidiendo en los incesantes avances de la evolución tecnológica y las tendencias de desarrollo que han experimentado los servicios de redes sociales. [...]
2014  
169.
244 p, 5.1 MB Un estudio din amico sobre la difusión de rumores / Tapia Tejada, Eduardo Ulianov ; Miguel Quesada, Francisco J., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Noguera, Jose A, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
El objetivo de esta tesis doctoral es hacer un estudio dinámico sobre la difusión de rumores; es decir, una investigación que tenga en cuenta el análisis de los procesos de interacción social llevados a cabo por los agentes a lo largo del tiempo sobre cuatro diferentes topologías de redes y analizar los resultados emergentes relacionados con la difusión del rumor, el equilibrio de credibilidad y la acción colectiva. [...]
The aim of this PhD thesis is to study the dynamic spreading of rumors. This investigation takes into account the social interaction processes performed by agents on four different network topologies and analyzing the emerging results related to diffusion of the rumor, the balance of credibility and collective action. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
170.
88 p, 710.5 KB El Uso de las redes sociales como fuentes de información para periodistas / Queiroz, Beatriz Cerviño ; Vilches, Lorenzo (dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
¿De quina manera els periodistes utilitzen els mitjans socials com fonts en la seva feina? Aquesta investigació busca establir com el periodisme rep influència dels temes discutits en els mitjans socials, especialment les xarxes socials. [...]
¿De qué manera los periodistas utilizan los social media como fuentes en su trabajo? Esta investigación busca establecer cómo el periodismo recibe influencia de los temas discutidos en los medios sociales, especialmente las redes sociales. [...]

2013  
171.
145 p, 1.2 MB Rock urbano, comunicación y autenticidad en el entorno digital actual / Guillo Velasco, Igor ; Lacalle Zalduendo, María Rosario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En este proyecto se pretende realizar un estudio sobre la transmisión del concepto de autenticidad de la música rock a través de Internet, focalizándolo en el llamado rock urbano español en la actualidad. [...]
2013  
172.
114 p, 8.6 MB La Utilización de la plataforma Weibo por periodistas chinos en los asuntos públicos en China / Lu, Duan ; Tejedor, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Esta investigación se concentra en la plataforma Weibo, que está introduciendo nuevas formas de redacción de noticias y distribución de informaciones en China. Se trata de un servicio de microblogging chino, parecido al Twitter pero adaptado a los usuarios chinos. [...]
Aquesta investigació es concentra a la plataforma Weibo, que està introduint noves formes de redacció de notícies i distribució d'informacions a la Xina. Es tracta d'un servei de microblogging xinès, semblant al Twitter però adaptat als usuaris xinesos. [...]

2013  

Documents de recerca : 183 registres trobats   inicianterior163 - 172següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.