Research literature

Research literature 17 records found  previous11 - 17  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
36 p, 2.9 MB Campañas de seguridad vial con diferentes niveles de sangre : un estudio cross-cultural entre consumidores de España y Estados Unidos / Barchilón Elbaz, Esther Camila ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi té la intenció d'entendre la influència de la cultura a les campanyes de seguretat vial amb tres nivells de sang a les seves imatges. Es va realitzar un experiment amb participants espanyols i nord-americans. [...]
El presente estudio tiene la intención de entender la influencia de la cultura en las campañas de seguridad vial con tres niveles de sangre en sus imágenes. Se realizó un experimento con sujetos españoles y norteamericanos. [...]
The present study is intended to understand the influence of culture on road safety advertising campaigns with three levels of blood presence in their images. An experiment was conducted with Spanish and North American subjects. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
12.
184 p, 15.0 MB La creativitat publicitària d'IKEA : Anàlisi de contingut de les campanyes audiovisuals de la companyia sueca a Espanya / Baldoví Ramos, Laura ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació s'ha basat especialment en fer una anàlisi de contingut amb una mostra de 109 espots creatius que IKEA va produir entre 1999 i l'abril del 2016 a l'Estat espanyol. S'han trobat diferències significatives entre les peces de catàleg i les convencionals pel que fa a l'enfocament de la campanya i als aspectes formals que han portat a mantenir aquesta comparativa durant tot el treball. [...]
La investigación se ha basado especialmente en hacer un análisis de contenido con una muestra de 109 anuncios creativos que IKEA produjo entre 1999 y abril de 2016 en España. Se han encontrado diferencias significativas entre las piezas de catálogo y las convencionales en el enfoque de la campaña y los aspectos formales que han llevado a mantener esta comparativa durante todo el trabajo. [...]
The research is specially based on the creation of a content analyisis with a sample of 109 creative spots that the company IKEA produced in Spain between the years 1999 and 2016. Important differences between catalog spots and conventional spots have been found while researching the main purpose and focus of the campaign. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
13.
102 p, 3.5 MB L'evolució electoral del PP : del 20-N '11 al 20-D'15 : comparativa audiovisual de les dues campanyes del Partit Popular / Alarcón Mir, Carla ; Esteve Pardo, Agustí, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació analitza les dues campanyes electorals del Partit Popular --la del 2011 i la del 2015-- a través dels vídeos publicats al seu compte oficial de YouTube. La investigació vol analitzar les diferències entre la campanya del 20-N i la del 20-D, amb quatre anys de diferència. [...]
Esta investigación analiza las dos campañas electorales del PP --la del 2011 y la del 2015-- a través de los vídeos publicados en su cuenta oficial de YouTube. La investigación quiere analizar las diferencias entre la campaña del 20-N y la del 20 -D, con cuatro años de diferencia. [...]
This research analyzes the two election campaigns of the Popular Party --2011 and 2015 campaigns-- through videos posted on their official YouTube account. The research aims to analyze the differences between the two campaigns (20-N and 20-D), with four years between them. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
14.
112 p, 4.4 MB Les campanyes electorals autonòmiques al Parlament de Catalunya, el 2010 i el 2012, del candidat de CiU, Artur Mas pel que fa a l'ús de les comunitats virtuals / Saumell Batllori, Víctor ; Mateu Evangelista, Manel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Investigació i anàlisi de les campanyes electorals a les eleccions autonòmiques del Parlament català el 2010 i 2012, pel que fa a la comunicació i ús de les comunitats virtuals. S'analitzen elements com l'estratègia i els actors implicats, els canals usats i el model de comunicació, fent contrast entre ambdues campanyes i els altres partits.
Investigación y análisis de las campañas electorales en la elecciones autonómicas del Parlament catalán el 2010 y 2012, en referencia a la comunicación y el uso de las comunidades virtuales. Se analizan elementos como la estrategia y los actores implicados, los canales usados y el modelo de comunicación, comparando las dos campañas y con los otros partidos.
Electoral campaigns research in the autonomic elections of the catalan parliament in 2010 and 2012, focusing on communication and the use of social media. Elements like the strategy, the main actors, the channels and the communication model are analysed, comparing the campaigns in 2010 and 2012 and the other parties.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
15.
114 p, 17.1 MB Victoria's secret ja no defineix la bellesa : evolució dels trets físics femenins en les campanyes publicitàries online del sector de la llenceria / Sistaré Toldrà, Laia ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació analitza el trets físics de les dones que quatre marques del sector de la llenceria mostren en les fotografies de les campanyes online que publiquen als seus perfils oficials de Facebook. [...]
Este trabajo de investigación analiza los rasgos físicos de las mujeres que cuatro marcas del sector de la lencería muestran en las fotografías de las campañas online que publican en sus perfiles oficiales de Facebook. [...]
This research analyses the women's physical characteristics that four brands of the lingerie sector show in their online campaigns photographies that are published in their Facebook official profiles. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
16.
141 p, 64.8 MB Campanyes electorals autonòmiques al País Valencià i Catalunya : El cas de la Coalició Compromís (2011) i ICV-EUiA (2012) / Raga Vázquez, Alejandro ; Montero Sánchez, Ma. Dolores, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi analitza les campanyes electorals de la Coalició Compromís (País Valencià, 2011) i Iniciativa per Catalunya Verds - Esquerra Unida i Alternativa (Catalunya, 2012) des d'una perspectiva comparativa, atenent a l'avanç del màrqueting polític; al fenomen de l''americanització' de la comunicació política a l'Estat espanyol, amb les limitacions pròpies del context polític, cultural i jurídic; i a la irrupció de les noves tecnologies, en especial les xarxes socials, i les seves implicacions en el panorama polític.
El presente estudio analiza las campañas electorales de la Coalició Compromís (País Valenciano, 2011) y Iniciativa per Catalunya Verds - Esquerra Unida i Alternativa (Cataluña, 2012) desde una perspectiva comparativa, atendiendo al avance del márqueting político; al fenómeno de la 'americanización' de la comunicación política en el Estado español, con las limitaciones propias del contexto político, cultural y jurídico; y a la irrupción de las nuevas tecnologías, en especial las redes sociales, y sus implicaciones en el panorama político.
The present work is an analysis of Coalició Compromís (País Valencià, 2011) and Iniciativa per Catalunya Verds-Esquerra Unida i Alternativa (Catalunya, 2012) electoral campaigns from a comparative perspective, dealing with the progress in political marketing; the phenomenon of "Americanization" of political communication in Spain, considering the limitations of the political, cultural and legal context; and the emergence of the new technologies, especially those related to social networks and its implication for the current political outlook.

2014
Grau en Periodisme [971]  
17.
107 p, 3.7 MB La Utilització d'internet en les campanyes electorals als Estats Units i a Espanya : comparació de la campanya de Barack Obama (2008) i dels principals candidats de l'Estat (2011) / Roca Trenchs, Núria Candela ; Costa, Pere-Oriol, 1940- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La campanya electoral de Barack Obama per guanyar les eleccions nord-americanes l'any 2008 s'ha convertit en el referent de les e-campanyes. En aquesta investigació es fa una anàlisi de l'estratègia que va plantejar el candidat demòcrata a internet enfront les que van plantejar els principls candidats a les Eleccions Generals espanyoles el 2011: Mariano Rajoy (PP), Alfredo Pérez Rubalcaba (PSOE) i Josep Antoni Duran i Lleida (CiU). [...]
2012  

Research literature : 17 records found   previous11 - 17  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.