Llibres i col·leccions

Llibres i col·leccions 32 registres trobats  inicianterior23 - 32  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
23.
20 p, 1.2 MB La publicitat / Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fürst, Philipp (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En una època en què s'ha alentit el creixement de la inversió publicitària, aquest capítol recull una aproximació al sector català de la publicitat. En la línia encertada a l'Informe de la comunicació a Catalunya 2000, s'aporten dades sobre l'evolució de la inversió publicitària de les empreses amb seu social a Catalunya i el percentatge de tota la inversió publicitària que es fa a l'Estat que reben els mitjans de comunicació al Principal. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 83-101  
24.
314 p, 20.7 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2001‒2002 / Corominas, Maria, 1961- ed. ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Univeristat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Univeristat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)  
25.
13 p, 764.5 KB Selecció bibliogràfica (1999) / Galceran, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 382-388  
26.
17 p, 1.7 MB El control democràtic de la televisió / Carreras i Serra, Lluís de (Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC))
En aquest capítol es fa una breu exposició del sistema de control democràtic de la televisió a Catalunya, dins del marc general de la legislació espanyola, i les perspectives de canvi de cara al futur. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 359-369  
27.
28 p, 3.3 MB La publicitat / Ricarte, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fürst, Philipp (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Aquest capítol aporta dades originals sobre l'activitat publicitària a Catalunya i intenta fer una anàlisi centrada en dos grans aspectes: quin és el volum d'inversió en publicitat de les empreses amb seu social a Catalunya i quin és el percentatge que reben els mitjans radicats al Principat sobre el total de la inversió publicitària que es fa al conjunt de l'Estat. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 91-112  
28.
384 p, 43.4 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2000 / Corominas, Maria, 1961- ed. ; Moragas Spà, Miquel de, 1943- ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). L'edició de l'any 2000 va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini d'al-pi telecomunicacions, Gas Natural SDG i el Periódico de Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill i Infoadex.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000  
29.
70 p, 1.8 MB Creatius made in Barcelona : consells sobre la creativitat publicitària / Universitat Autònoma de Barcelona ; Roca, David ed. ; Martínez, Unai ed. ; Felip, María ed.
Entrevistes a director creatius que treballen a Barcelona. Cada entrevista s'estructura en 4 apartats: la persona creativa, l'entorno creatiu, el procés creatiu i els aspirants. Les entrevistes van ser realitzades per alumnes de l'assignatura de "Book Creatiu".
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2019  
30.
8 p, 70.6 KB Reglament del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
2015  
31.
12 p, 85.0 KB Reglament del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2011  
32.
10 p, 144.8 KB Comunitat virtual dinàmica d'integració academicolaboral en creativitat publicitària / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernàndez, Betsaida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El projecte d'una comunitat virtual dinàmica (CVD) pretén facilitar als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques la seva incorporació al món laboral com a culminació del seu aprenentatge, a través de la vinculació de dos tipus de públics: alumnes i apallones que ja estan inserits al món laboral. [...]
El proyecto de una comunidad virtual dinámica (CVD) pretende facilitar a los alumnos de Publicidad y Relaciones Públicas su incorporación al mundo laboral como culminación de su aprendizaje, a través de la vinculación de dos tipos de públicos: alumnos y ex alumnos que ya están insertados en el mundo laboral. [...]
The project to create a DYNAMIC VIRTUAL COMMUNITY (DVC) aims to make it easier for students in Advertising and Public Relations to adapt to the working world as the culmination of their education by linking up these two audiences: students, and alumni who are already working. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 65-74
4 documents

Llibres i col·leccions : 32 registres trobats   inicianterior23 - 32  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.